Hva skal du..

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Unne deg når du har født? (Dere som har født, har dere unnet dere noe nå etter fødselen?)

Jeg har sagt til gubben at jeg ønsker meg smørbrød med salami og roastbiff når jeg ligger på klinikken :) etter en stund så skal jeg unne meg en spa dag :) aaah.. DET gleder jeg meg til ;) gleder meg også til å kunne nyte en kald øl, kaldt glass hvit vin eller en kopp med kaffe og baileys når den tid kommer men det er jo en god stund til enda :)

Termin 16 Juli

Det må bli noe mat rett etter fødselen, og faktisk ha plass til den i magen:p
Så må det bli spa etter hvert:)
termin 21.07.2013

Jeg skal ha meg en skive med fårepølse :p og så skal det kjøpes inn fenalår :D

Gleder meg til et glass rødvin med min kjære. .. Vi har alltid hatt ett glass hver å snakket om uka på fredager, men jeg føler d har manglet noe di siste 30 å noe ukene. ... :)

Jeg gleder meg til ost og vin samt spekeskinke! Jeg og min kjære elsker vin og syns det er så koselig å nyte eg glass sammen på kveldstid. Jeg skal også amme så blir vel bare ett glass av og til, men det glasset skal som andre sier her NYTES!! Jeg skal også unne meg noen PT timer på Sats når kroppen er klar for å trene igjen :) gleder meg til det :)

Termin 30 juli

Gleder meg til spekeskinke, medium biff, alle slags digge oster, VIN, ØL og en jentesnus ;) Åsså gleder jeg meg til kroppen kan brukes til trening og fjellturer igjen!

Gleder meg til spekeskinke, medium biff, alle slags digge oster, VIN, ØL og en jentesnus ;) Åsså gleder jeg meg til kroppen kan brukes til trening og fjellturer igjen!

Åh.. Du minnet meg på noe av det viktigste.. Medium biff!! Og jentesnus!! Gleder meg masse! ;) det er så mye å glede seg til! Hehe

Termin 16 Juli

Ja det sa dere det, en medium til rå biff!!! Nam!!

Termin 30 juli

Noen fine klær til høsten, også ett måltid eller to med spekemat... :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Forrige gang hadde mannen ryddet og vasket hele leiligheten mens vi lå på sykehuset. Når vi kom hjem dekket han bord med levende lys, nystekte ciabatta med kvalitets brie og parmaskinke, kruttsterk etiopisk kaffe, bløtkokt egg (trodde ikke jeg kunne spise det, men det er jo egentlig ikke farlig i det hele tatt!) og et glass champis :-) :-) Jeg var så fornøyd med det opplegget at jeg har bare tenkt å be om reprise jeg :-) Boblene ligger allerede i kjøleskapet tilfelle det skjer noe :-)

Men husker at vi begge to var super nervøse og turte nesten ikke drikke hele glasset med champis :-) Hehehe vi var jo så sinnsykt slitene og livredde for å bli "brisene" også skulle noe skje med denne lille merkelige bylten som lå å sov i vugga :-) Vi kommer nok ikke til å være så nervøse og forhåpentligvis ikke så slitene heller denne gangen :-)

Jeg og storesøster har avtale om å spise rundstykker med salami, majones og agurk til frokost! :) Også roastbeef med potetsalat! :)
Igår fikk jeg lyst på loff med ferske reker, majones og hvitvin! :p

Også gleder jeg meg til å bli ordentlig mamma igjen, og orke mer! :)

Back
Topp