M
Moderator Heidi
Guest
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal lese Veien til førerkortet håper på å få lest litt krim når jeg er ferdig med den. Har litt å ta igjen
Beste boka daHaha! Samma her!
Beste boka da
Kjenner jeg er veldig glad jeg gjorde det gjør hverdagen så mye lettere! Lykke til, det går nok kjempebra anbefaler å bruke teoritentamen.no også! Tror de har en app ogVeldig bra bok ja hehe, sitter å gremmes over at jeg ikke tok lappen som ung og fryktløs 18-åring.
Kjenner jeg er veldig glad jeg gjorde det gjør hverdagen så mye lettere! Lykke til, det går nok kjempebra anbefaler å bruke teoritentamen.no også! Tror de har en app ogVeldig bra bok ja hehe, sitter å gremmes over at jeg ikke tok lappen som ung og fryktløs 18-åring.
Jeg kjenner jeg irriterer meg over at jeg ikke tok teorien før mini ble født i mai. Men lett å være etterpåklokVeldig bra bok ja hehe, sitter å gremmes over at jeg ikke tok lappen som ung og fryktløs 18-åring.
Lykke tilSkal lese Veien til førerkortet håper på å få lest litt krim når jeg er ferdig med den. Har litt å ta igjen
Lykke tilHaha! Samma her!
Jeg har kjøpt meg tilgang på teoritentamen.no. Har tilgang for en mnd, og da brukes det illustrasjoner, videoer og lesing for å lære. I tillegg kan du ta teoriprøven der inne så mange ganger du vil for å øve. Har akkurat kjøpt tilgang så har ikke fått testet det ut enda, men håper på å ta prøven i slutten av juli. Jeg vurderte å ta trafikalt grunnkurs, men kjørelæreren min mente at jeg kom til å kjede meg der siden jeg hadde kjørt en del. Har du vurdert det grunnkurset eller har du kjørt en del?Skulle ønske vi kunne laget en liten bokgruppe for å få pugget den "Veien til førerkortet". Jeg er elendig på å motivere til å få tid til lesing, og når jeg leser går alt i glemmeboken med en gang. Liker best å lære via diskusjon og samarbeid.
Jeg har tatt grunnkurset og har kjørt en god del. Måtte slutte med kjøretimer fordi det ble bortkastede penger når jeg ikke får til teorien. Hadde som mål å ha lappen før vi flyttet hit vi bor nå, men det ble med ønsket. Dessverre...Jeg har kjøpt meg tilgang på teoritentamen.no. Har tilgang for en mnd, og da brukes det illustrasjoner, videoer og lesing for å lære. I tillegg kan du ta teoriprøven der inne så mange ganger du vil for å øve. Har akkurat kjøpt tilgang så har ikke fått testet det ut enda, men håper på å ta prøven i slutten av juli. Jeg vurderte å ta trafikalt grunnkurs, men kjørelæreren min mente at jeg kom til å kjede meg der siden jeg hadde kjørt en del. Har du vurdert det grunnkurset eller har du kjørt en del?
Den ser jeg. Sjekk ut teoritentamen på Facebook, er visst veldig mange som har brukt den. Kjørelæreren min anbefaler den sterkt og så kan vi jo ha en teoritråd f.eks.?Jeg har tatt grunnkurset og har kjørt en god del. Måtte slutte med kjøretimer fordi det ble bortkastede penger når jeg ikke får til teorien. Hadde som mål å ha lappen før vi flyttet hit vi bor nå, men det ble med ønsket. Dessverre...
Den ser jeg. Sjekk ut teoritentamen på Facebook, er visst veldig mange som har brukt den. Kjørelæreren min anbefaler den sterkt og så kan vi jo ha en teoritråd f.eks.?