Hva skal du IKKE kjøpe?

Jeg personlig synes det lukter død fra bleiebøtter :hilarious: liksom når du åpner den.. kunne jo tenkes det var noe med renholdet men dette gjelder samtlige plasser jeg har besøkt :rolleyes:

Skjønner! Lukter ørlite idet man åpner de, men det forsvinner kjapt når man lukker igjen. Syntes jeg! :happy: Men kanskje det er forskjellige typer bøtter også! ;)
 
Babycall
Badesete til badekar
Bukser med stram linning og generelt babyklær med voksen look.
Gensere med og uten hette har jeg erfart er upraktisk når de er bittesmå
 
Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke vil ha bleiebøtte? :hello2 Med alle mine tre har jeg brukt de så flittig at vi har måttet bytte de ut :happy: men bruker de ikke i starten når de kun får morsmelk, ettersom det ikke lukter vondt da ;) men når de blir over året og i alle fall nærmer seg 2 - da er den bøtta gull verdt syntes jeg! Slipper stinklukt hele tida :happy: er det bare meg?? :):anyone
Vi har brukt til begge og synd det var gull verdt. Lukter litt bår man åpner, men holder tett ellers.
 
Bleie bøtte, ellers har vi det meste så tenker jeg ordner med et hentesett også ser vi hva vi trenger.

flasker har jeg aldri kjøpt og aldri brukt har fullammet lenge begge de to forrige...
 
Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke vil ha bleiebøtte? :hello2 Med alle mine tre har jeg brukt de så flittig at vi har måttet bytte de ut :happy: men bruker de ikke i starten når de kun får morsmelk, ettersom det ikke lukter vondt da ;) men når de blir over året og i alle fall nærmer seg 2 - da er den bøtta gull verdt syntes jeg! Slipper stinklukt hele tida :happy: er det bare meg?? :):anyone
Sniker, vi hadde bleiebøtte i starten, men etterhvert som hun ble større pg ikke lenger bæsjet 10 ganger om dagen men kanskje en gang om dagen maks ( pg hun har vært plaget med forstoppelse så har ofte hver hver 4 dag) har ikke behovet for bleiebøtte vært der. søppelbøtta er rett utenfor huset så vi fant ut at det var like greit å ta ut bæsjebleiene med en gang, og tissebleie hiver vi i vanlig søppel og går med de en gang om dagen:)
 
Skjønner! Lukter ørlite idet man åpner de, men det forsvinner kjapt når man lukker igjen. Syntes jeg! :happy: Men kanskje det er forskjellige typer bøtter også! ;)
Har nok absolutt noe med kvaliteten på bøttene å gjøre :happy:
 
Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke vil ha bleiebøtte? :hello2 Med alle mine tre har jeg brukt de så flittig at vi har måttet bytte de ut :happy: men bruker de ikke i starten når de kun får morsmelk, ettersom det ikke lukter vondt da ;) men når de blir over året og i alle fall nærmer seg 2 - da er den bøtta gull verdt syntes jeg! Slipper stinklukt hele tida :happy: er det bare meg?? :):anyone

Vi tar ut søpla når det kommer bæsjebleier. Så det blir ikke noe lukt. :) eller det vil si guttungen på 1 år går ut med spøla selv. :p MEN nå som vi får et til bleiebarn så må vi vurdere det faktisk.
 
Jeg kjøpte en Leander vugge til forrige. Så fin der den henger fra taket, men brukt kanskje 2 timer til sammen :wacky:
 
Last edited:
Jeg hadde ingen problemer med bukser med fot, enda jeg ble advart mot dem før barnet ble født. Gikk helt knirkefritt - slapp jo faktisk mye av styret med å lete etter forsvunnede sokker.. Eller jobben med å forsøke å tre lubne babyføtter inn i en strømpebukse! Kan ikke si jeg ser fram til akkurat det framover.
Artig at vi har så forskjellige erfaringer!

Jeg kommer ikke til å kjøpe bæresele eller sjal - hoftene mine taklet ikke det i mer enn 10 minutter før det ble veldig vondt. Og babyen ble så fryktelig urolig inni der, så heller ikke far fikk noe igjen for forsøkene. Babyen nektet plent å bli pakket vekk og bort mot et varmt bryst. Det var bortkastede penger, for å si det sånn.
 
Back
Topp