Hva skal du i sommer?

Kefirånde

Gift med forumet
Blir det hjemmeferie? Romantisk tur til Roma? Familieferie i campingvogna?

For min del reiser vi sammen med sammen med min samboers familie til Danmark. i midten av august. Har leid sånn feriehus med basseng og har tenkt å kose meg masse sammen med guttene mine [;)]

Før den tid skal jeg kose med lillegullet her hjemme, ta meg et par turer til Oslo. Kanskje en helgetur til Trondheim, og om jeg klarer å overtale Marius så blir det jaggumeg en tur til Bodø også! [:D] Deilig å ha mammapermisjon dere?

Vi skal kanskje en liten tur till Sverige, kommer an på om Kenneth må reise ut igjen med det samme han kommer hjem.
Hvis han må det, så blir det tur til Bulgaria eller Egypt neste år...

vi skal en tur til Kinsarvik og ferieparken der, og så blir det vel en tur på hytta i Hallingdal [:)] Har ikke hatt permisjon enda jeg, men skal ha det i to måneder fra den 20. juni - det skal bli digg!![:D][:D] da blir det oslotur til den 23., og så har eksen ferie fra 7. juli, og da drar vi alle fire til ferieparken før emily og pappan reiser til porsgrunn. kanskje jeg blir med der sånn at besteforeldrene også får sett Filip, men det får jeg ta litt som det kommer [:)]
Nå nyter jeg bare været, og bruker all den tiden jeg kan på å sitte ute og kose meg! [:D]

Vi skal en uke til Tyrkia,men ellers så skal vi vel bare være hjemme..[:)]

Vi skal bare på hytta på sørlandet i år, skal heller ta en bedre ferie neste år..[8D]

Vi reiser hjem t Tr.heim på ferie i 3 uker neste mnd..[:)][:D][:D]

ORIGINAL: Tusull

Her blir det ferie på Las Verandas, og Costa Del Flåte hvor vi har en liten hytte ved et ferskvann.. Uten strøm og innlagt vann.. bare stille og rolig.. DEILIG!! [:)]

I september reiser vi til Spania i 14 dager med mamma og pappa, og det gleder vi oss også til!![:D][:D][:D]
Permisjon er digg ja, men når en tenker over at en har brukt 1/4 av den allerede, er det litt trist.. Tia går ALT for fort.. [&o]

Sant det! [8|]

Her blir det ferie på Las Verandas, og Costa Del Flåte hvor vi har en liten hytte ved et ferskvann.. Uten strøm og innlagt vann.. bare stille og rolig.. DEILIG!! [:)]

I september reiser vi til Spania i 14 dager med mamma og pappa, og det gleder vi oss også til!![:D][:D][:D]
Permisjon er digg ja, men når en tenker over at en har brukt 1/4 av den allerede, er det litt trist.. Tia går ALT for fort.. [&o]

hytte ved flåte vannet eller? hihi.... her blir det sklækkings på stranda og hjemme....mmmm deilig[:D]

ORIGINAL: 2NJ

vi skal en tur til Kinsarvik og ferieparken der, og så blir det vel en tur på hytta i Hallingdal [:)] Har ikke hatt permisjon enda jeg, men skal ha det i to måneder fra den 20. juni - det skal bli digg!![:D][:D] da blir det oslotur til den 23., og så har eksen ferie fra 7. juli, og da drar vi alle fire til ferieparken før emily og pappan reiser til porsgrunn. kanskje jeg blir med der sånn at besteforeldrene også får sett Filip, men det får jeg ta litt som det kommer [:)]
Nå nyter jeg bare været, og bruker all den tiden jeg kan på å sitte ute og kose meg! [:D]

HVIS du blir med til Porsgrunn så må du si ifra da, så kan vi møtes!!
Det hadde jo vært koselig, mammas prinsesse hadde sikkert blitt med hu også [;)]

sa noen meg?? meg meg meg...ja jeg er med[:D] gira? jeg? næi..kan jeg ikke tenke meg..kom til porsgrn...tonje...eller nå 2nj..hva nå enn det betyr[8D]

tror d lengste blir til dyreparken..hen koselig d au;)d er jo bare en time herrifra da.ellers så blir d å vær hjemme og begynne på den nye entreen og verandaen.noen små båtturer her blir d nok au,men uten gullet;)

Back
Topp