Hva skal du i helgen?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Her har vi i grunn ikke så mange planer...og det er sjelden her i huset, så det skal bli godt.
Av og til deilig å bare ta ting på sparket. :)

I dag er det kafebesøk da:)

Vi skal i bursdagsselskap imorgen kveld. Lillebror legger seg kl18 så han kommer ikke til å merke at vi er borte engang.:)
Ellers har vi ingen planer. Bare kose oss sånn som vi pleier.:)

Her blir bare meg og minste:) mannen skal på festligheter med jobben, og eldste til mine foreldre. Jeg kunne vært med på festligheter, men var ikke helt klar enda. Vi skal kanskje på byen i morgen da, er et stort arrangement her:D

Vi skal i bursdagsselskap imorgen kveld. Lillebror legger seg kl18 så han kommer ikke til å merke at vi er borte engang.:)
Ellers har vi ingen planer. Bare kose oss sånn som vi pleier.:)
Kose dere i selskap:)

Mhm, greit å ikke ha så masse planer alltid. Ta ting på sparket kan være kjekkere.
Her er det meldt nydelig vær også så:D

Her blir bare meg og minste:) mannen skal på festligheter med jobben, og eldste til mine foreldre. Jeg kunne vært med på festligheter, men var ikke helt klar enda. Vi skal kanskje på byen i morgen da, er et stort arrangement her:D

Litt for tidlig å være vekke fra mini du tenker:)?
Kose dere masse i alle fall:)

Harrytur i hvertfall, mulig vi skal besøke noen som har hundevalper og, vi får se:)

Iiingen planer. Litt kjedelig når mannen skal jobbe også, å bare gå hjemme hele helgen. Får prøve å finne på noe :)

I morgen blir det å trille tur med min far og muligens ut en tur å spise :-)

Vi skal svømme litt i dag, kanskje gå tur på søndag :)

Potte forkjøla og aleine med trollungane. Så skal prøve å lage ei god helg for dei eldste, så pappaen kan kose seg på guttetur ;-p

Back
Topp