Hva skal du ha

torsketunger... :-)

Har ikke snøring, finner det sikkert ut i løpet av jobbdagen...

Fiskekaker og poteter med en god saus :) Prøver å få inn noen fiskemiddageri uka nå som jeg har flere enn meg selv å tenke på, og forhåpentligvis spiser 2-åringen det også ;)

Fiskekaker og poteter med en god saus :) Prøver å få inn noen fiskemiddageri uka nå som jeg har flere enn meg selv å tenke på, og forhåpentligvis spiser 2-åringen det også ;)
Dette er en stund siden vi har hatt. Og så er det godt med grønnsaker til. Kanskje jeg også skal lage det ;-)

torsketunger er middag ja. De sprøstekes. vi bruker å ha poteter, råkost ( gulrot og eple) og smeltet smør. godt med rømme og til. vet noen bruker å ha de i saus, men aner ikke hvordan d er. og synes ikke d høres fristende ut. ungene er kjempeglas i torsketunger.

Vet ikke hva vi skal ha i morgen, men i dag blir det kylling, ris og salat :)

Siden du skrev den i går svarer jeg på hva jeg skal ha i dag :)
Vi skal ha skinkebiff med hjemmelaget soppsaus, potetpuret og rosenkål :) Mannen som lager mat..og det blir alltid kjempegodt :)

torsketunger er middag ja. De sprøstekes. vi bruker å ha poteter, råkost ( gulrot og eple) og smeltet smør. godt med rømme og til. vet noen bruker å ha de i saus, men aner ikke hvordan d er. og synes ikke d høres fristende ut. ungene er kjempeglas i torsketunger.

Høres faktisk godt ut :-)

VEl her var det mannen som fikk bestemme idag. Så da er det pastaskruer kjøttdeig med kjøttsaus :-) Selv prøver jeg å komme på mest mulig middag med grønnsaker til. Problemet er at barna er ihjelsulten når de er kommet hjem fra bhg og skole. Og potetmiddager tar jo alt for lang tid!!

Wook, laksefilet og ost på toppen. Kjempe godt og sikkert lett å få i barn

Du legger fryste wook grønnsaker i plata til ovnen, tint fisk oppå også osten. Sett det i ovnen på 200 grader i tre kvarter. Det gjør seg nesten selv. mannen min pleier å lage det. For ekstra helgekos så har vi bakepotet ved siden av.

Du legger fryste wook grønnsaker i plata til ovnen, tint fisk oppå også osten. Sett det i ovnen på 200 grader i tre kvarter. Det gjør seg nesten selv. mannen min pleier å lage det. For ekstra helgekos så har vi bakepotet ved siden av.

Bruker du krydder på? Saus?? El spiser du det som det er?? Høres godt ut!

Back
Topp