Snart_mor til3
August 2013
til middag i morgen ??
Trenger litt inspirasjon
Trenger litt inspirasjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det en middag?? Torsketunge med poteter da el?? Tror jeg trenger en oppskrift hertorsketunger...
Dette er en stund siden vi har hatt. Og så er det godt med grønnsaker til. Kanskje jeg også skal lage det ;-)Fiskekaker og poteter med en god saus Prøver å få inn noen fiskemiddageri uka nå som jeg har flere enn meg selv å tenke på, og forhåpentligvis spiser 2-åringen det også
torsketunger er middag ja. De sprøstekes. vi bruker å ha poteter, råkost ( gulrot og eple) og smeltet smør. godt med rømme og til. vet noen bruker å ha de i saus, men aner ikke hvordan d er. og synes ikke d høres fristende ut. ungene er kjempeglas i torsketunger.
Vet ikke hva vi skal ha i morgen, men i dag blir det kylling, ris og salat
Woker du med laksefile?? Hvilket krydder bruker du?? Må svare for dette høres jo kjempe spennende ut! Barna mine er glad i wok og i laks, så dette må jo bli suksessWook, laksefilet og ost på toppen. Kjempe godt og sikkert lett å få i barn
Du legger fryste wook grønnsaker i plata til ovnen, tint fisk oppå også osten. Sett det i ovnen på 200 grader i tre kvarter. Det gjør seg nesten selv. mannen min pleier å lage det. For ekstra helgekos så har vi bakepotet ved siden av.
Vi spiser det som det er. Det blir mye smak når det lages sånn. Noe av det beste vi spiser til middag her i husetBruker du krydder på? Saus?? El spiser du det som det er?? Høres godt ut!