I dag blir det stekt ørett med bakte grønnsaker og kokt ris. Med rømme, soyasaus og sitron 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror vel egentlig jeg har skrevet opp kyllingwok i dag selv, men får se altså

Oppskrift?Marry me chicken, som vanlig![]()

Litt kjipt med gjennomstekt biff men sånn er det iallefall, når det er indrefilet så er den god gjennomstekt også 
Oh my gooooood! Nam!Idag er det Biffen som kokkelerer så vi skal ha indrefilet, poteter og brokkolini + sopp og løk med hjemmelaget fløtesausLitt kjipt med gjennomstekt biff men sånn er det iallefall, når det er indrefilet så er den god gjennomstekt også
![]()
Den er såååå himmelsk!Oppskrift?![]()
Leste en plass at det er innafor så lenge man fryse den i forkantOh my gooooood! Nam!
Når jeg var gravid sist så sa legen min at jeg kunne spise medium biff. Haha. Så det har jeg gjortmen ikke rå eller noe da.
Kalkun er så digg! Det skal vi servere 1.juledag til familienVi lurte litt på å kjøpe kalkun i sånn stekepose, bake grønnsaker og ha fløtegratinerte poteter!! Men ris til gutten![]()
Supert! Skal unngå å steke den til skosåle iallefallOh my gooooood! Nam!
Når jeg var gravid sist så sa legen min at jeg kunne spise medium biff. Haha. Så det har jeg gjortmen ikke rå eller noe da.

Oooh nice..! Kanskje jeg skal lage den på bursdagen min nå i julenDen er såååå himmelsk!
![]()
Marry Me Chicken - Kyllingretten som har blitt ekstremt p...
Dette er en av de mest sette oppskriftene jeg har delt!!!gladkokken.no

Hihi.Supert! Skal unngå å steke den til skosåle iallefall![]()