Hva skal du ha til middag?

Blei skjeva. Handla kylling for å lage kyllingsalat, men kvalmen tok knockout på meg:dead: værste er at matlysten er fult til stede sjølv om eg er kvalm, så ligger i senga og crave frukt og salat og nøtter og iste og you name it, men føle eg må spy når eg står oppreist, så å laga noko som helst er no go. Har vært aleina med 6 ungar i heila dag, heldigvis e 4 av dei store, dei har laga mat til seg og dei minste❤️
Voldsomt så tidlig du skulle få det denne gongen :depressed: :bag:

Voldsomt så tidlig du skulle få det denne gongen :depressed: :bag:
Ja, sjukt unødvendig... e skikkelig kvalm idag og, håpe eg får effekt av afipran. Snakka med hu på apoteket idag ifht xonvea og hu sa at det var maaange som gikk på det og at det var nr 1 for gravide nå med god effekt. Det var også mulig å få på blå resept om du hadde svært alvorlig hyperemesis. Så det e positiv at nokon får den på blå resept i det minste ❤️
Så eg har den i backup om afipran ikkje skulle vært like virkningsfull denne gangen❤️ korleis er formen din?

Ja, sjukt unødvendig... e skikkelig kvalm idag og, håpe eg får effekt av afipran. Snakka med hu på apoteket idag ifht xonvea og hu sa at det var maaange som gikk på det og at det var nr 1 for gravide nå med god effekt. Det var også mulig å få på blå resept om du hadde svært alvorlig hyperemesis. Så det e positiv at nokon får den på blå resept i det minste ❤️
Så eg har den i backup om afipran ikkje skulle vært like virkningsfull denne gangen❤️ korleis er formen din?
Godt det finnes alternativ om det ikkje funker :joyful: eg hadde god effekt av Xonvea sist. Her er formen fin enda. ingen kvalme, berre sjukt trøtt o_O I dei tre første graviditetane så kom kvalmen rundt veke 7, men forrige gong i veke 5. Gav seg tilsvarande før og, heldigvis!
5+2 i dag, og går med eit naivt håp om at eg skal sleppe unna denne gongen :hilarious:

Ble fiskekaker i dag. Skikkelig vanskelig å velge middag om dagen, middag frister ikke :depressed:

Bali gryte ☺️

Back
Topp