Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voldsomt så tidlig du skulle få det denne gongenBlei skjeva. Handla kylling for å lage kyllingsalat, men kvalmen tok knockout på megværste er at matlysten er fult til stede sjølv om eg er kvalm, så ligger i senga og crave frukt og salat og nøtter og iste og you name it, men føle eg må spy når eg står oppreist, så å laga noko som helst er no go. Har vært aleina med 6 ungar i heila dag, heldigvis e 4 av dei store, dei har laga mat til seg og dei minste
![]()

Ja, sjukt unødvendig... e skikkelig kvalm idag og, håpe eg får effekt av afipran. Snakka med hu på apoteket idag ifht xonvea og hu sa at det var maaange som gikk på det og at det var nr 1 for gravide nå med god effekt. Det var også mulig å få på blå resept om du hadde svært alvorlig hyperemesis. Så det e positiv at nokon får den på blå resept i det minsteVoldsomt så tidlig du skulle få det denne gongen![]()
![]()

Her ogKyllingsalat

Godt det finnes alternativ om det ikkje funkerJa, sjukt unødvendig... e skikkelig kvalm idag og, håpe eg får effekt av afipran. Snakka med hu på apoteket idag ifht xonvea og hu sa at det var maaange som gikk på det og at det var nr 1 for gravide nå med god effekt. Det var også mulig å få på blå resept om du hadde svært alvorlig hyperemesis. Så det e positiv at nokon får den på blå resept i det minste
Så eg har den i backup om afipran ikkje skulle vært like virkningsfull denne gangenkorleis er formen din?
eg hadde god effekt av Xonvea sist. Her er formen fin enda. ingen kvalme, berre sjukt trøtt