Hva skal du ha til middag?

Pasta med saus av en grønnsaksbase jeg gjorde ferdig i går. Enkelt og greit. Resten av helgen er vi bortreiste og det blir diverse grillmat.

I går ødela jeg min middag, men de andre spiste pølser.

I dag blir det grillmat. Kanskje. Til familien kjøpte jeg svinebiter marinert i tomat og urter + et stort hvitløksbrød med ost til å ha på grillen. Tror det blir litt ymse kjøtt og fløtegratinerte grønnsaker også.

I går lagde jeg stekt ris med svinekjøttrester fra fryseren. I dag blir det meksikansk gryte (Toro:biggrin) med kjøttdeig, ris-/ og løkrester. Lager også morgendagens middag i dag, det er pizza med skinke og ferdigbunn jeg fikk gratis :smiley-bounce012 Vi skal kjøre og hente unger hele ettermiddagen/kvelden så må ha maten ferdig på forhånd.

Lager kyllinglår og ris :) i morgen blir det wienerpølser med enten potetstappe eller pølsebrød

Her lager jeg baguett med roastbiff. Fant frosne baguetter og roastbiff i fryseren :) Jeg spiser noe annet.

I helga forsetter vi prosjekt fylle fryseren med middager og planen er å lage masse tomatsuppe. Så om noen har en god oppskrift, så må dere bare rope ut! :joyful:

Back
Topp