Jeg liker den jeg og! Begynte å lure på om det er noe galt med meg siden alle skriver at den ikke er godJeg liker den! Den smaker ikke vanlig salami da, kanskje litt dansk salami ish? Kjøper den med jevne mellomrom![]()

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg liker den jeg og! Begynte å lure på om det er noe galt med meg siden alle skriver at den ikke er godJeg liker den! Den smaker ikke vanlig salami da, kanskje litt dansk salami ish? Kjøper den med jevne mellomrom![]()
Å, jeg elsker jo dansk salami! Må prøves likevel daJeg liker den! Den smaker ikke vanlig salami da, kanskje litt dansk salami ish? Kjøper den med jevne mellomrom
![]()
Vi har en torsk i kjøleskapet som burde spises i dag helst, men har vært litt i tvil fordi jeg ville ha noe annet på en fredag. Men da skal jeg følge rådet fra jordmoren din, og ta torsken i dagEr jo suupergodt med bacon, hvit saus og poteter!
Haha, ja, samme herJeg liker den jeg og! Begynte å lure på om det er noe galt med meg siden alle skriver at den ikke er god![]()