Ja, det var veldig godt. Fikk cravings på det etter jeg leste noen (kanskje det var deg) skulle ha det Og fungerte for kvalmen også, så gleder meg på rester i morgen
Du kan ha det strimlet i en gryte med stroganoff? Eller sammen med ovnsbakte poteter eller fløtepoteter?
Jeg lager ikke mat, sååå Dette er sånne forhåndsmarinerte, så blir nok bare stekt, også ha noe annet enkelt ved siden av. Gubben jobber til 18, og er ikke hjemme før 18.30 - og jeg tror ikke jeg greier ordne noe spesielt... >< Må se an formen litt etter jeg har spist "frokosten" min.
De har en pose i frysedisken på butikken med potetbåter og grønnsaker, den er det bare til å slenge i ovnen, så kan du kjøpe en saus på pose som du bare kan legge i vannbad eventuelt? La ved bilde av typen jeg mener. Den er sikkert veldig god til svin!
Jeg har én butikk jeg kunne gått til, som er 5-10 min med gåing unna, men jeg kan ikke gå så langt. (Dessuten, de har ingenting).. Nærmeste butikk utenom, blir 25-30 min med bil - men bilen min har et løst eksosanlegg grunnet mye snø ><, og jeg bør ikke kjøre med mindre jeg må... så noe jeg ikke har fra før av i skapene, utgår. Og hva enn jeg må STÅ å lage, utgår.. utrolig vanskelig, for jeg greier knapt å fôre meg selv om dagene. :/ Men, skal se hva jeg har, og se hva jeg greier å ordne. Jeg er helt ødelagt for tiden..
Bestilte takeaway fra en lokal restaurant i dag Pasta&bacon i fløtesaus på meg, salat med pasta og kylling på samboeren