Hva skal du ha til middag i dag?

Rester fra hjemmelagede kjøttboller som vi hadde i går :)
 
Hjemmelaga pizza
 
Coq au vin
 
Samme!
Jeg er alene i dag da. Men spiste restelasagne fra i går. Nam..
Ja, det var veldig godt. Fikk cravings på det etter jeg leste noen (kanskje det var deg) skulle ha det :rolleyes: Og fungerte for kvalmen også, så gleder meg på rester i morgen :happy:
 
Må ha noe med ytrefilet av svin. Usikker på HVA dog ..
 
Du kan ha det strimlet i en gryte med stroganoff? Eller sammen med ovnsbakte poteter eller fløtepoteter? :rolleyes:

Jeg lager ikke mat, sååå :p
Dette er sånne forhåndsmarinerte, så blir nok bare stekt, også ha noe annet enkelt ved siden av. Gubben jobber til 18, og er ikke hjemme før 18.30 - og jeg tror ikke jeg greier ordne noe spesielt... >< Må se an formen litt etter jeg har spist "frokosten" min.
 
Jeg lager ikke mat, sååå :p
Dette er sånne forhåndsmarinerte, så blir nok bare stekt, også ha noe annet enkelt ved siden av. Gubben jobber til 18, og er ikke hjemme før 18.30 - og jeg tror ikke jeg greier ordne noe spesielt... >< Må se an formen litt etter jeg har spist "frokosten" min.
De har en pose i frysedisken på butikken med potetbåter og grønnsaker, den er det bare til å slenge i ovnen, så kan du kjøpe en saus på pose som du bare kan legge i vannbad eventuelt? La ved bilde av typen jeg mener. Den er sikkert veldig god til svin! :)
 

Vedlegg

  • FB6AEB23-E9FD-4A67-86C6-D41D1B1C565B.jpeg
    FB6AEB23-E9FD-4A67-86C6-D41D1B1C565B.jpeg
    40,7 KB · Visninger: 1
  • E8CDC77D-4D7A-427E-9233-27C98D84B2A1.jpeg
    E8CDC77D-4D7A-427E-9233-27C98D84B2A1.jpeg
    52,2 KB · Visninger: 1
De har en pose i frysedisken på butikken med potetbåter og grønnsaker, den er det bare til å slenge i ovnen, så kan du kjøpe en saus på pose som du bare kan legge i vannbad eventuelt? La ved bilde av typen jeg mener. Den er sikkert veldig god til svin! :)

Jeg har én butikk jeg kunne gått til, som er 5-10 min med gåing unna, men jeg kan ikke gå så langt. (Dessuten, de har ingenting)..
Nærmeste butikk utenom, blir 25-30 min med bil - men bilen min har et løst eksosanlegg grunnet mye snø ><, og jeg bør ikke kjøre med mindre jeg må... så noe jeg ikke har fra før av i skapene, utgår. Og hva enn jeg må STÅ å lage, utgår.. utrolig vanskelig, for jeg greier knapt å fôre meg selv om dagene. :/

Men, skal se hva jeg har, og se hva jeg greier å ordne. Jeg er helt ødelagt for tiden..
 
Bestilte takeaway fra en lokal restaurant i dag :)
Pasta&bacon i fløtesaus på meg, salat med pasta og kylling på samboeren :)
 
Hadde helstekt marinert(brun farin&Dijonsennep) røkt svinekam med grønnsaker, poteter og saus til.
 
Back
Topp