Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde lasagne.
Ja, det var veldig godt. Fikk cravings på det etter jeg leste noen (kanskje det var deg) skulle ha det Og fungerte for kvalmen også, så gleder meg på rester i morgenSamme!
Jeg er alene i dag da. Men spiste restelasagne fra i går. Nam..
Du kan ha det strimlet i en gryte med stroganoff? Eller sammen med ovnsbakte poteter eller fløtepoteter?Må ha noe med ytrefilet av svin. Usikker på HVA dog ..
Du kan ha det strimlet i en gryte med stroganoff? Eller sammen med ovnsbakte poteter eller fløtepoteter?
De har en pose i frysedisken på butikken med potetbåter og grønnsaker, den er det bare til å slenge i ovnen, så kan du kjøpe en saus på pose som du bare kan legge i vannbad eventuelt? La ved bilde av typen jeg mener. Den er sikkert veldig god til svin!Jeg lager ikke mat, sååå
Dette er sånne forhåndsmarinerte, så blir nok bare stekt, også ha noe annet enkelt ved siden av. Gubben jobber til 18, og er ikke hjemme før 18.30 - og jeg tror ikke jeg greier ordne noe spesielt... >< Må se an formen litt etter jeg har spist "frokosten" min.
De har en pose i frysedisken på butikken med potetbåter og grønnsaker, den er det bare til å slenge i ovnen, så kan du kjøpe en saus på pose som du bare kan legge i vannbad eventuelt? La ved bilde av typen jeg mener. Den er sikkert veldig god til svin!