Hva skal du ha på deg på julaften?

FrøkenAH

Flørter med forumet
Klør litt etter å kjøpe en ny kjole og å stase seg opp litt, blir jo mye joggebukse og tights for tiden, hvertfall på meg:P så hva skal du ha på deg? Kjøpt noen fine kjoler i det siste? Vil gjerne vise magen, så kan godt være tettsittende. Må gjerne vise bilder:)

Jeg har kjøpt meg en svart kjole på hm med plass til magen;) Blir mye jobbebukser og tights her å, så godt å pynte seg litt. Hadde på meg kjolen på julebord i helga og veldig fornøyd:) Kjøpte den nå nettopp, men fant den ikke på nettet lenger:confused:

Den jeg brukte sist jul jeg gikk gravid, den ser jeg bare utrolig feit ut i. Jeg har jo slanket meg siden det, men jeg føler meg ikke vel i den. Jeg må sikkert kjøpe en ny for jeg vil ha en som sitter litt "stramt", men med plass til magen, og som skjuler litt valker fra hoftene. :P

Må nok på juleshopping etter kjole, ja! :P

tenkte jeg skulle bruke gravidbukse som sitter bra også en topp med sånn "skjørt" oppå magen.. aner ikke hva det heter men.. kjæpt på cubus å var god plass til magen selv om topøen var 2str mindre enn jeg normalt bruker :)

India dress fra merket Kaffe som selges på b-young! Perfekt til gravide, og kan brukes etterpå og selvfølgelig!!

Kjøpte en kjole på Jollyroom som er veldig fin. Svart med hvit "blonder" på toppen. Har fortsatt veldig god plass til magen da, men nå er det en del feiringer i løpet av våren og tenker at denne vil bli brukt på det som er da den passer til forskjellige ting. Gir bort etterpå.

Jeg har sett mye inne på mamalicious, men de har jo bare svarte kjoler! Jeg kunne tenkt meg en rød eller lilla siden den kommer til å brukes til jul...

Hsr kjøpt en rød litt stretchy kjole på ebay. Sitter veldig fint og har god plass til en voksende mage!! :)

Har kjøpt meg kjole fra mamalicious, den beige og svarte. Måtte bare siden jeg skal bort julaften, og koselig å føle seg litt vel:) Så håper den passer om 1 uke, for puppa vokser som de skulle hatt betalt for det :-P

Jeg kjøpte en slags omslagskjole på hm for en del uker siden.. Den var så fin på!! Prøvde den i går, og føler meg ikke like komfortabel lengre :( Er mammakjole, så den passer, men følte jeg såg så diiiiger ut :p jaja, er no bare familie som skal se meg i den :P

Jeg bestilte denne fra Mamalicious.no, og skal ha den på julaften :-)

Den har jeg også lyst på, men er for sent å bestille nå. Hadde egentlig ikke planer om å kjøpe noe pga pengene, men var på byen i helga og mannen overtalte meg siden jeg nesten aldri kjøper klær.

Jeg har en gravidkjole fra h&m, så enten den eller en av kjolene jeg hadde fra før. De fleste kjolene med type empireliv passer nok firtsatt da magen ikke er såå stor enda ;)

Back
Topp