Hva skal du ha i vognen?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember
Interessert i å høre hva alle sammen skal ha i vognen når mai kommer?
:)

Jeg tenkte selv å ha lammeskinn rett på madrassen, også har jeg et selv strikket tykt teppe eller et tynt teppe :)
 
Her blir det nok bare madrass og dyne. Og sånn pute som forhindrer flatt hode! Forrige ble født med låsning, og ble ganske deformert i hodet av det, og sånn hodepute ble redningen når låsningen var løst opp, så sånn skal jeg ha overalt hvor baby skal ligge. :wacky:
 
Har laken og et helseteppe i bunnen, og dyne, evt et teppe oppå. Det blir som regel ganske varmt her, så ser ikke behov for lammeskinn og pose før til høsten :)
 
Kommer an på været, men har lagt i lammeskinn og dyne foreløbig. Brukte ikke lammeskinn i starten med førstemann som er født tidlig juni, men det var en varm sommer :)
 
Vognpose og teppe over, men om temperaturene e sånn som nå så tar eg lammeskinn i og :)
 
Har kjøpt inn lammeskinn og vårpose. Om vi bruker det eller bare et teppe kommer an på hvordan været blir, kan være alt fra 25 til 5 grader :p
 
Her er planen lammeskinn, dyne og teppe i vår og sommer. Har arvet en dunpose som kan tas i bruk til vinteren :)
 
Her er planen sommardundyne og teppe, kjem veldig an på kva temperaturar det er. Men har både Easygrow lite+, mini og nature, så trur vi har posar for alle årstider :hilarious:
Har vurdert lammeskinn, men trur vi heller ser an om det skulle bli behov for det.
 
Har foreløpig puttet oppi lammeskinn. Usikker på om jeg skal ha lakenet over eller under det :hilarious:
Så blir det dyne og strikket teppe :Heartred
 
Har lammeskinn, dyne, tepper i diverse fiber, og vognpose/dunpose. Kommer mest sannsynlig til å bruke dyne og tepper. Kommer an på været. :hilarious:
 
Dere som skal ha lammeskinn - legger dere da babyen direkte på skinnet, med dyne/teppe over der igjen? Har dere langhåret skinn?
 
Dere som skal ha lammeskinn - legger dere da babyen direkte på skinnet, med dyne/teppe over der igjen? Har dere langhåret skinn?
Vi bruker vognpose også, men hvis vi bruker dyne så legger vi hun rett på skinnet. Kjøpte et lammeskinn på Ikea, mener det er langhåret ☺️
 
Allerede oppredd her, svigermor har sydd sengesett, og jeg har strikka teppet. Men har også lammeskinn og vognpose hvis det viser seg og bli kaldt. ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_20210323_214129.jpg
    IMG_20210323_214129.jpg
    25,7 KB · Visninger: 46
Back
Topp