Hva skal du gjøre når fødselspermisjonen er over?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvor lenge skal du ha permisjon? Og hva skal du gjøre når permisjonen er over?
Skal du rett tilbake i jobb? Eller skal du kanskje ta litt ulønnet perm for å være lenger hjemme med babyen?
 
Jeg skal ha permisjon til desember, og så blir det 14-15 uker med ulønnet perm, 5 uker ferie fra 2017 + noen feriedager fra 2018, så jeg skal ikke tilbake på jobb før i midten av mai 2018 :)
 
Permisjon til januar. Så blir det litt triksing og miksing med studier og mannens permisjon. Har ikke helt bestemt oss for hvordan vi gjør det, men vi kommer nok til å prøve å få det til å gå opp så det blir barnehagestart i august.
 
Vi har valgt 80% dekning. Jeg tar hele fellesperidende + 4 uker feri,så skal ikke tilbake i jobb før til påske. Så skal jeg ha 2 uker ulønnet perm. Mannen tar over og blir hjemme frem til sommerferien. Så blir det barnehagestart i august. Tenker jobbe 80% fra permisjonen min er slutt òg frem til sommeren. Synes det er hyggelig med litt ekstra tid til tassen min og mannen min. Være litt familie sammen og har litt god tid til hverandre. Så skal jeg tilbake i jobben min. Gleder meg til det, for stortrives.
 
Vi tar 80% permisjon, noen ferieuker i år og neste år. Hatt utsettelse av permisjonen så lenge vi var på sykehuset. Og så får vi se hvor langt det tar oss, men håper å komme hvertfall til august, evt ta noe ulønnet permisjon.
 
Jeg har permisjon ut året. Så skal jeg ha 5 uker ferie.. mannen begynner sin permisjon i min ferie og så skal vi reise på en skikkelig ferietur. Så har han 10 uker permisjon. Kanskje vi må ta noe ulønnet permisjon, men håper vi får barnehageplass før sommeren!
 
Tilbake i jobb i begynnelsen av mai, og ut i 7 ukers sommerferie i midten av juni :) (jobber i skolen) blir en fin overgang tror jeg [emoji5]
 
Begynner å studere nå i august og tilbake til deltidsjobben i februar :)
 
Back
Topp