Hva skal du gjøre når fødselspermisjonen er over?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvor lenge skal du ha permisjon? Og hva skal du gjøre når permisjonen er over?
Skal du rett tilbake i jobb? Eller skal du kanskje ta litt ulønnet perm for å være lenger hjemme med babyen?

Litt ulønnet og ferie

Tilbake på jobb, er jeg som er hovedforsørger. :p

Rett etter permisjon skal jeg ta ut ferie, muligens jobbe noen mnd og så ut i ulønnet permisjon, eller så skal jeg rett ut i jobb etter ferie og bli der [emoji14] Håper på å begynne prøving med nr. 3 etterhvert, så forhåpentligvis trenger jeg ikke være så lenge i jobb :)

Tar ut ferien min nå (ble enklest papirmessig), og skal tilbake i jobb 9/10. Jobber 80%. Hvis vi ikke får bhg-plass i januar 2018, så går jeg nok ned ytterligere i prosent, mens mannen tar jobber hjemmefra/jobber kveld. Håper å slippe ulønnet perm.

Skal rett i jobb etter sommerferien, men frem til nyttår skal både mannen og jeg jobbe 50 % hver. Når permisjonen for begge er over til nyttår skal vi jobbe 100 % begge to. Har fått barnehageplass, så vi slipper å bekymre oss for det :-)

Skal også i jobb rett etter sommerferien. Mannen tar resten av permisjonen. Vi håper på barnehageplass i januar, hvis ikke blir det nok 50% ulønnet perm på hver av oss frem til det er på plass.

Får vi bhg-plass fra januar 18 blir det tilbake i jobb i oktober en gang (tar ut litt ferie når permisjonen er over i september). Får vi ikke vite noe om bhg-plass blir det vel å utsette pappaens permisjon og ta litt ulønnet; jeg har ikke en jobb jeg kan være i et par mnd og så forsvinne igjen... mulig redusert stilling, får se :)

Veldig usikker. Først ta ut ferien ihvertfall, så muligens litt ulønnet permisjon, vi har ikke bestemt oss helt enda:) Permisjon e over i august, ferien i slutten av september .

Her er det tilbake i jobb, og pappaen tar over :) Vi har heldigvis fått barnehageplass fra januar 2018, så vi trenger ikke å ta ut ulønnet permisjon/ferie :)

Tar ut ferie, så blir tilbake i jobb i slutten av oktober, da skal pappaen være hjemme frem til barnehage start i januar [emoji846]

Har permisjon og ferie ut året. Skal tilbake på jobb etterpå i mindre stilling så behøver ikke å ha barnehage :)

Skal starte på jobb i august og kanskje skolen , (har ikke bestemt meg om jeg skal starte igjen eller søke permisjon i ett år til) men da skal pappan til pers med permisjon [emoji4]

Back
Topp