D ~D@isigeD@ier~ Forumet er livet VIP 2 Jan 2010 #21 ORIGINAL: tia85 ORIGINAL: Frustrert Frue ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~ Dusje, gå tur, ett lite besøk, handle... Og kose oss på bursdagen miiiiinnnn[:D] Grattis med dagen Takk! [:D]
ORIGINAL: tia85 ORIGINAL: Frustrert Frue ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~ Dusje, gå tur, ett lite besøk, handle... Og kose oss på bursdagen miiiiinnnn[:D] Grattis med dagen Takk! [:D]
K KrepsenErBlittMamma Forumet er livet 2 Jan 2010 #22 Skulle på salg, men kom meg ikke opp før klokka var over halv 3.. [8|] Ellers koser jeg og gubben oss [:)]Taco-time om en stund, så er det bare sofakos og litt godis (siste dagen med goder før det nye livet begynner [;)]) Så skal jeg begynne å pakke bort litt julepynt, og ta frem gardinene jeg skal henge opp istedet for julegardinene...
Skulle på salg, men kom meg ikke opp før klokka var over halv 3.. [8|] Ellers koser jeg og gubben oss [:)]Taco-time om en stund, så er det bare sofakos og litt godis (siste dagen med goder før det nye livet begynner [;)]) Så skal jeg begynne å pakke bort litt julepynt, og ta frem gardinene jeg skal henge opp istedet for julegardinene...