Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ingen fastlagte planer, heldigvis! Hadde en helt ekstrem forrige uke med treninger hver eneste kveld (også trening 2. påskedag som egentlig var fridag) samt to ulike cuper både lørdag og søndag, så til helgen skal både junior og jeg hvile oss og komme til hektene . Kanskje gå på kino? Aner ikke. Herlig!
Jeg vurderer å gå i tog på mandag faktisk, spesielt om det stiller en parole for styrkningen av lokalsykehus. Er så utrolig lei dramaet rundt de og at det begynner å kjennes utrygt ut å bo i distriktene.
Ellers hadde det vært godt å nyte finværet ute litt, har ca samme farge som en fiskeboll, så spiser gjerne litt is i solveggen.
Tenkte det kanskje er på tide å åpne skolebøkene og lese til eksamen og ikke minst få gjort arbeidskravet som skal inn om en uke. Men kjenner jeg meg selv rett så sier stemmen i hodet at det er ennå gooood tid, vi er ikke i mai ennå [emoji23] Hæsjtægg utsettealttilsisteliten