Hva skal det hemmelige rommet hete?

Synes også "våre oktober mirakler" høres bra ut :)

Hei damer,

ville bare fortelle at det er dere som passer på at de som får tilgang oppfyller kriteriene. Så hvis dere synes at en ikke skal trenge 50 innlegg for å få tilgang, så er bare å la være å gi meg en lyd om at noen ikke skal ha tilgang. Det samme gjelder terminlisten :-)

Og kriteriene er laget etter MANGE MANGE innspill fra brukere i de andre termingruppene for at de skulle kunne føle seg trygge til å dele private ting og hindre snikere i å få tilgang.

Hvordan kommer man inn på dette hemmelige rommet da, egentlig? Bare jeg som ikke skjønner bæret? :P

Hvordan kommer man inn på dette hemmelige rommet da, egentlig? Bare jeg som ikke skjønner bæret? :P

Lurer på det samme:P hva er "greia" med å ha hemmelig forum der det blir bestemt hvem som skal være med å ikke? Hmm.. Bare lurer, skjønner ikke dette med hemmelig forum:P

Oktober mirakler høres fint ut!! :) Jeg må nok vente med og få tilgang til det hemmelige rommet, da jeg ikke har vært medlem 1 måned enda, men er bare snakk om noen dager til :)

Er heller ikke helt med på hva dette er, og tror jeg venter litt med å melde meg inn i noe sånt til jeg føler meg litt sikrere på at dette går bra (*håpe håpe*)

Lurer på det samme:P hva er "greia" med å ha hemmelig forum der det blir bestemt hvem som skal være med å ikke? Hmm.. Bare lurer, skjønner ikke dette med hemmelig forum:P
"Greia" er at BV er åpent slik at alle kan lese det som står her. Mange føler dermed ikke at de kan dele det de vil.. Et lukket forum for kun oss som faktisk skal føde i oktober 2013 vil gjøre at vi ikke trenger å være like anonyme og tilbakeholdenhet.

Jeg var på desember 2008 før og der ble vi godt kjent, men vi kunne ikke dele "hemmeligheter" for før man vet ordet av det så vet naboen alt om min graviditet... Derfor er det kjekt med lukket rom, synes jeg:)

Forum troll finnes det også mange av, folk som gir seg ut for å være gravide bare for å delta og spre kvalme... Et lukket rom vil gi oss et hvilested fra slike også:)

Så det lukkede rommet blir her:) om du melder deg inn i en annen gruppe et annet sted er opp til deg, men det kan ikke prates om her... :)

Lurer på det samme:p hva er "greia" med å ha hemmelig forum der det blir bestemt hvem som skal være med å ikke? Hmm.. Bare lurer, skjønner ikke dette med hemmelig forum:p

Når gruppen er opprettet kommer den til å ligge oppe blandt "lukket rom", "dagbøker" og "våre bilder".
Gruppa kommer kun til å være synlig for de som har fått tilgang. Og tilgang får du så snart du har fylt kriteriene for å være med, forutsatt at du har bedt om tilgang ;)
Vet dette fordi jeg har tilgang til septembers lukkede gruppe. Om jeg besøker babyverden uten å være logget inn på min bruker kan jeg ikke se gruppa ;)
Dette blir mye tryggere enn det lukkede rommet som eksisterer fra før av, da denne kan åpnes av alle som har en brukerkonto på babyverden (lukkede altså, ikke det hemmelige ) :P

Håper dette er forståelig forklart :P Jeg kan av og til formulere meg noe klønete :P

Back
Topp