Hva skal det bli av gutten min?

Alle har en mening om hva jeg gjør, og hva som er den rette og den feile måten å gjøre det på!
Med alt jeg får høre jeg gjør galt, må gutten min virkelig bli skakkjørt og dårlig oppdratt?

Her er ei liste over alt jeg i følge andre gjør "feil":
- vi samsover
- han ammes ofte i søvn
- han får ligge oppå meg og sove noen ganger
- jeg lar han sove på magen
- jeg bysser ham
- jeg vugger vogna om han våkner
- jeg lar han ikke gråte seg i søvn
- jeg plukker han opp når han gråter
- jeg gir mme i tillegg
- jeg skjemmer bort
- jeg lar han sove ute i vogna når det er mørkt
- jeg er hønemor som sender mld/ringer når jeg er borte fra han en liten stund
- jeg hører "for mye" på helsesøsterens råd

Jeg har endelig innsett at det er jeg som kjenner gutten min best, og jeg tar meg ikke like nær av det alle sier lengre :)

Gjør dere noe "feil" i andres øyne?
Kan gutten min få leke med gutten din? :)
 
Har fått høre at jeg kan ikke amme annenhver time. Maks hver tredje for han får vondt i magen av for mye mat. Hallo!? Han sover 9 timer om natta uten mat!
Også kaller de han fangeunge enda han sovner av seg selv uten vugging både på dagen og til natta. Folk mener så mye! Men de strir ikke mye om det takk og lov.
 
Min ligger mye på puppen og sover bare om hun for pupp
Så her for eg høre. Skal du gi hun pupp hver gang hun skal sover resten av livet
 
Min ligger mye på puppen og sover bare om hun for pupp
Så her for eg høre. Skal du gi hun pupp hver gang hun skal sover resten av livet

Samme her! Eller; "kan du ikke bare gi erstatning på flaske eller grøt istedenfor?"
Det er ikke bare bare, men det er det visst ingen forståelse for!
 
Samme her! Eller; "kan du ikke bare gi erstatning på flaske eller grøt istedenfor?"
Det er ikke bare bare, men det er det visst ingen forståelse for!
Her har heldigvis folk forståelse at det ikkje bare til å gi flaske. Vi har prøvd flere ganger uten hell.
Men har tenkt å prøve på nytt på ny året. Kjenner at eg egentlig e litt ferdig med å amme.
 
Her har heldigvis folk forståelse at det ikkje bare til å gi flaske. Vi har prøvd flere ganger uten hell.
Men har tenkt å prøve på nytt på ny året. Kjenner at eg egentlig e litt ferdig med å amme.

Gleder meg til å prøve grøt og sånt ja :)
 
Back
Topp