Hva skal deres små hete?

Snart4-barnsmor

Betatt av forumet
Vi har brukt masse tid på å finne fine navn som kan passe i søskenflokken og som vi også synes er så fine at vi vil gi til barnet vårt❤️ tenkte det kunne være gøy med en egen tråd hvor vi kan dele navn vi tenker på, eller har valgt til barnet i magen☺️
Storesøsken heter: Leon, Elyas og Ariana
Lillebror skal hete Arez❤️

Vi har brukt masse tid på å finne fine navn som kan passe i søskenflokken og som vi også synes er så fine at vi vil gi til barnet vårt❤️ tenkte det kunne være gøy med en egen tråd hvor vi kan dele navn vi tenker på, eller har valgt til barnet i magen☺️
Storesøsken heter: Leon, Elyas og Ariana
Lillebror skal hete Arez❤️
Så fine navn, de passer godt sammen! Vi har ikke klart å lande på noe ennå, så er fortsatt åpne for alle forslag og muligheter :)

Har hatt en navne pause et par mnd nå . Plukka ut en del navn , smakte litt på dem og la det vekk . Så skal se litt på de igjen , det blir garantert en del som går bort og noen å beholde holde . Vi er veldig uenig og samboern har super sære meninger om alle navn .

Vi landet på navnet Tobias ganske så tidlig, fordi vi ville kalle han opp etter min far. Og fordi store søsken heiter Sofie og Sebastian. Så passet Tobias inn som den siste i kardemommeby historien vår. Tante Sofie, politimester (Se)Bastian og Tobias i tårnet. Og min mann ville bryte denne S trenden Eg og ungene starter på bokstaven S og min mann på R. Men etter at vi blei enig om navnet Tobias, så sa eg på tull at; nei, skal vi heller kalle han Storm. For han var så sjenert på alle UL timene. Han er stille før stormen. Og dette synest først min mann var kjempe stygt, men etter å ha smakt på Storm navnet, så vil han at vi skal kalle babyen for Storm. Så no står vi mellom Tobias og Storm

Vi har bestemt oss for Victoria :D

Jeg har alltid hatt sansen for gotiske navn, og det har nok mye å gjøre med at jeg er stor fan av Tim Burton. Elsker filmene og seriene hans! Hovedpersonene i en av favorittfilmene mine fra barndommen heter Victor og Victoria, og helt siden jeg var liten har jeg syntes at Victoria er et av de fineste navnene som finnes.

Det er jo ekstra gøy at jeg fortsatt liker det like godt nå som voksen, og heldigvis var samboeren helt enig. Victoria ble det!

Vi har bestemt oss for Victoria :D

Jeg har alltid hatt sansen for gotiske navn, og det har nok mye å gjøre med at jeg er stor fan av Tim Burton. Elsker filmene og seriene hans! Hovedpersonene i en av favorittfilmene mine fra barndommen heter Victor og Victoria, og helt siden jeg var liten har jeg syntes at Victoria er et av de fineste navnene som finnes.

Det er jo ekstra gøy at jeg fortsatt liker det like godt nå som voksen, og heldigvis var samboeren helt enig. Victoria ble det!
Åå jeg elsker også tim burton! Victoria er skikkelig fint :love7

Back
Topp