Hva skal deres baby hete ?

Mulig d blir Edwart eller Edward ;) men ikke bestemt oss enda, får se helt sikkert når babyen kommer...
Om d plutselig blir jente vet jeg ikke:p
 
Ronja ❤️ :)
 
Vi syns det er kjempe vanskelig med navn. Vi har laget en liste med noen navn vi syns er fine men der har det sagt stopp, og vi finner ikke ut av det! Kanskje lettere når vi får se snuppa for første gang
 
Hadde guttenavn klart, men så blir det en jente denne gangen også. Så da ble det med ett litt vanskeligere ;) Liker litt gamle norske navn. Storesøster har et slikt navn, så da må det nesten matche litt :)
 
Last edited:
Vet ikke helt, men kaaaaanskje Arja.
 
Jeg forstår ikke hvordan dere kan vite navnet allerede nå! Det er helt totalt ukjent for meg hva babyen skal hete! [emoji14]
 
Asså ser hon inte ut som en Mia så blir det något annat [emoji14]
Ha ha, jeg hadde ikke peiling før frøkna var ute jeg, og enda da tok det en og en halv dag før hun hadde noe navn! [emoji14]
 
Vår første, Ida, var klart lang tid i forveien (om det ble jente). Det er en slags oppkalling. Even fikk navnet sitt på dag 2, ante virkelig ikke hva han skulle hete. Jeg har et par favoritter nå, men ser at det bytter fra måned til måned, så vet jammen ikke hva vi kommer til å ende opp med!
 
Back
Topp