Hva skal dere

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Gjøre i dag??[:)]

Jeg kjeeeeder meg, lurer på m jeg skal dra til mamma og lempe av junior og dra til frisøren, klippe det litt mer opp, litt ny sveis også farge og stripe det litt..
Eller så kan je gjøre det i morgen og for da er jo sambo hjemme..

hmm nei tror jeg lurer med mamma på babyshop så hun kan kjøpe nye leker til junior [:-]

gjør det lucky!! [;)]

i dag skal vi ingenting, jeg skal ha første dag på jobb, med opplæring i kassa..
gruer meg så sinnsykt.. [&:]
nå skal vi hente posten å lufte hundene. [:)] 

Det blir spennende xsnox86, masse lykke til det går nok kjempe bra [:)] 

Da har jeg pratet med mamma, da blir det babyshop [:D]
WEEE, jeg elsker babyshop!

Da steller jeg meg så jeg er klar til junior våkner [:)]

Og det beste av alt er jo at jeg har kortet til sambo, er myyye junior trenger [:-]

Åååå lucky, jeg vil også ha penger[&o][&o] Sitter å tenker på at jeg MÅ slanke meg jeg[8D] Fordi jeg vil ha en kul tatto som man må ha fiiin kropp til[:-] Gleder meg til sambo får lønning for da får jeg gaven min (tatto) Hehe..

Men i dag ja! Hmm, lillesøstra mi er her[:D][:D] Hun pynter håret mitt. SKal møte ei venninne i dag faktisk

Idag skal jeg jobbe. Det er registrering av ny film på mandager, det er favorittdagene mine, jeg elsker å jobbe under
tidspress. [:D] Så jeg har brent meg en cd nå før jeg drar. Må ha noe nytt å rocke til idag. [:D]

Tenker kanskje å ta meg en tur på Kvadrat, men har ikke bestemt meg ennå.. Har egentlig ikke så mye penger igjen nå til shopping... :s

Ellers så blir det vel å lage middag før gubben skal på trening..

Tja har vært ute fram til nå jeg..Så resten av dagen blir vel innedag tenke eg..Drittvær i dag og[:'(][:'(]

Jepp da ble det en rask runde på Kvadrat, kjøpte ikke så mye.. Trenger ei fin og myk olabukse til snuppa men det fant jeg ikke.. Men det jeg fant var et fint, mykt olaskjørt! :) Fornøyd med det..

Da har vi shoppet! [:)]

Eller mamma hihi [;)]
Junior fikk dress, sånn høst dress,bodyer,noen t skjorter, gensere, srømpebukser ja litt sånn stæsj [:D]

Jeg fikk jakke, men må hente den i morgen dem hadde bare L igjen og jeg må jo ha M, den var dyyyyyyyr men dæven så god, vindtett og vanntett [:)]

Back
Topp