Hva skal dere oktoberjenter i dag da? :)

skal på et møte halv 3, ta tog dit siden vi ikke har bil for tiden, etter møte hente bil jeg skal låne av svigers gruer meg sååå til å kjøre den bilen siden det er automat å jeg aldri har kjørt det.
så hente unger på sfo
så hjem å lage middag til mannen min kommer hjem
så er det å kjøre på jentungen sin første fotballkamp;)

så her skal det gå i ett i dag ;)

Veldig greit med automat når en først blir vant med det ;)

Skal på Clas Ohlson å kjøpe myggnetting til vindu.

oh ja:/ nå kommer myggen, :(

sett en slik mygg felle ting på Facebook, som du lager selv,
hadde planer om å teste ut den :p Hehe
ikke noe bedre en om det hadde fungert :)

oh ja:/ nå kommer myggen, :(

sett en slik mygg felle ting på Facebook, som du lager selv,
hadde planer om å teste ut den :p Hehe
ikke noe bedre en om det hadde fungert :)

man kan også ha pollenfilter.. da er det ingenting som kommer inn :) ikke noe så smått som pollen engang ;) har ikke hatt det selv, men faren min har hatt det (han har allergi) :P

man kan også ha pollenfilter.. da er det ingenting som kommer inn :) ikke noe så smått som pollen engang ;) har ikke hatt det selv, men faren min har hatt det (han har allergi) :p

Tror ikke at jeg har hørt om det en gang jeg
men tror på at det funker bra :) sikkert veldig bra for de med allergi :)

Tenkte å ha disse mygg fellene mine i hagen,da vi har litt vell mye mygg hehe :p slik at det er mulig å sitte litt ute på kveld :)

Tror ikke at jeg har hørt om det en gang jeg
men tror på at det funker bra :) sikkert veldig bra for de med allergi :)

Tenkte å ha disse mygg fellene mine i hagen,da vi har litt vell mye mygg hehe :p slik at det er mulig å sitte litt ute på kveld :)

hadde ikke hørt om det jeg heller, før faren min kjøpte det ;) men tror man må bestille via apotek eller noe.. nå har ingen her allergi da, så trenger ikke noe sånt :P ja uff mygg er noe dritt.. er ikke såå mye av det akkurat der vi har leilighet, men noen er det selvfølgelig :P hater spesielt når de har kommet seg inn og suser ved øret om natten :P da VET man at man blir stukket, men kan lissom ikke gjøre noe med det :( :P

hadde ikke hørt om det jeg heller, før faren min kjøpte det ;) men tror man må bestille via apotek eller noe.. nå har ingen her allergi da, så trenger ikke noe sånt :p ja uff mygg er noe dritt.. er ikke såå mye av det akkurat der vi har leilighet, men noen er det selvfølgelig :p hater spesielt når de har kommet seg inn og suser ved øret om natten :p da VET man at man blir stukket, men kan lissom ikke gjøre noe med det :( :p

Er ingen her heller som har allergi, så trenger ikke det vi heller :) og har myggnetting, :)
Så godt å ikke ha så mye mygg, de er virkelig plagsomme

ja det hater jeg også, når de har kommet seg inn på rommet... det er en irriterende lyd de lager..... :confused3 også hvis man gidder å stå opp for å prøve å kverke den ene myggen som absolutt skal være oppi øret ditt, så gjemmer den seg :p

Er ingen her heller som har allergi, så trenger ikke det vi heller :) og har myggnetting, :)
Så godt å ikke ha så mye mygg, de er virkelig plagsomme

ja det hater jeg også, når de har kommet seg inn på rommet... det er en irriterende lyd de lager..... :confused3 også hvis man gidder å stå opp for å prøve å kverke den ene myggen som absolutt skal være oppi øret ditt, så gjemmer den seg :p

haha ja..nesten umulig å finne den før man slår av lyset igjen og får høre denne tynne susinga i øret igjen :P haha

haha ja..nesten umulig å finne den før man slår av lyset igjen og får høre denne tynne susinga i øret igjen :p haha

Haha riktig, :p vært så mye irritert for at jeg ikke finner den ene ninja myggen alltså hehe, krig liksom :p
men man ender opp som regel med masse mygg stikk om morgenen, :(

Haha riktig, :p vært så mye irritert for at jeg ikke finner den ene ninja myggen alltså hehe, krig liksom :p
men man ender opp som regel med masse mygg stikk om morgenen, :(

haha ja de er noen sleipe ninja skapninger :P også så grusomt som det klør :eek: klarer aldri å la vær! klør til jeg blør :P hahah

haha ja de er noen sleipe ninja skapninger :p også så grusomt som det klør :eek: klarer aldri å la vær! klør til jeg blør :p hahah

Haha :D ja, helt utrolig hvordan det kan klø til tider :( de er noen unødvendige skapninger (ninjaer ;) ) spørr du meg hehe :p

Back
Topp