Hva skal dere oktoberjenter i dag da? :)

Lumal

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Skal snart kjøre gutten i barnehagen, også skal jeg på jobb :)
Så hjem og lage middag
og etter det skal vi besøke noen venner :)

Ha en flott dag alle sammen :D

Må utom jobben på et møte senere,ellers ingen store planer.kanskje prøve og gå en tur:)

Det er så fint vær ute, så dagen må brukes ute :) litt rydding har jeg inne også, egentlig, så får gjøre det innimellom. Ellers er det ingen planer for dagen :)

Jeg og mikro sitter med hver vår PC på fanget :) Han ser på knerten og jeg skravler her :P Vi har nettopp hostet oss gjennom frokosten og venter på at jeg skal til legen for å sjekke skarlagensfeber. Skal bli godt å få dette overstått!

Deretter er det vel bare å slappe av og nyte dagen, før regnværet setter inn :)

Vi har hvertfall været på vår side idag da ,soool ;)

Har levert ungene i bhg, så nå skal jeg slappe av i formiddag før jeg skal på jobb i ettermiddag :)

Først og fremst bli ferdig med ukens siste arbeidsdag (:D). Så reiser vi til hjemplassen min på langhelg :-) Gleder meg - og håper på finvær.

Har en extra fridag idag, så ska bara slappa, och fixa i mitt drivhus:) och så ett litet möte senare. Vi har besök från nordnorge också, hääärliga barn, så ska krama extra på de:) ha en fin dag alla jenter! :)

ENDELIG kom våren til Bergen! Sool :D
Idag skal jeg hjelpe min mor å flytte i leilighet. Trist hun flytter fra barndomshjemmet mitt, men blir kjekt for henne med mindre plass:) Ellers må jeg vel male leiligheten min som er ute for salg. Håper også å få presset inn en tur i det nydelige været. Elsker å ha hund på slike dager:)
Nyt dagen, og langhelgen for dere som har det:)

Leverte snuppa i bhg i 8 tiden, etter det har jeg lagt død på sofaen :( Tenker veldig på alle de klærne som ligger klart til bretting, men fremdeles tenker jeg bare på de... Er det ikke tanken som teller da?? ;) Jeg skal til legen kl 14, og som regel er det fryktelig mye ventetid, så jeg blir vel værende der til jeg må hente i bhg igjen :p Hvis solen kommer som de har lovet, blir det grilling i dag, og jeg kjenner det skal bli litt godt å sitte ute :D Mangler nesten bare sommerpilsen, selv om jeg ikke drikker øl :p

Ha en flott dag alle sammen :D

Er på jobb til Kl 16. I ettermiddag blir det siste strøk maling på noen skapdører og så må det vel litt klesvask til... Snuppa hadde uhell i senga i natt.
Ellers venter jeg på finværet som er meldt fra i ettermiddag! Foreløpig er det lite som minner om vår i dag, Sludd og skitvær!! :(

Hei på dere :) Her har minste snupp akkurat lagt seg for første luren sin for idag så nå slapper jeg litt av før jeg skal gjøre litt husarbeid :) ut en tur etterpå å handle, hente storesøster i barnehagen, hjem å lage middag, også kose meg med jentene utover det :)

Nå ser jeg på opptak av fødeavdelingen på FEM ;)

ENDELIG kom våren til Bergen! Sool :D
Idag skal jeg hjelpe min mor å flytte i leilighet. Trist hun flytter fra barndomshjemmet mitt, men blir kjekt for henne med mindre plass:) Ellers må jeg vel male leiligheten min som er ute for salg. Håper også å få presset inn en tur i det nydelige været. Elsker å ha hund på slike dager:)
Nyt dagen, og langhelgen for dere som har det:)

Prøv å ha en polarhund i dette været.. ;-) hihi!

Jobb til halv 5, så er d middag, og etter d rett på sangøving :) Skal ha en liten opptreden på fredag, så må øves til d fulle ;)

Prøv å ha en polarhund i dette været.. ;-) hihi!

Hehe, hadde en berner sennen for en liten stund tilbake.. Den ble snauklippet og gikk i våt t-skjorte omtrendt hele sommeren ;) Huff, er litt synd i de når det er så varmt.
Husker når jeg fikk den og den var valp så dro jeg den med ut på plenen (under en parasol) slik at vi kunne være sammen når jeg solte meg ;) Skjønte ikke hvorfor han ville inn i gangen på de kalde flisene hele tiden..! ;)

Skal rake i hagen og plante på kirkegården. I kveld får jeg besøk av to venniner :)

Hehe, hadde en berner sennen for en liten stund tilbake.. Den ble snauklippet og gikk i våt t-skjorte omtrendt hele sommeren ;) Huff, er litt synd i de når det er så varmt.
Husker når jeg fikk den og den var valp så dro jeg den med ut på plenen (under en parasol) slik at vi kunne være sammen når jeg solte meg ;) Skjønte ikke hvorfor han ville inn i gangen på de kalde flisene hele tiden..! ;)

Haha! Så herlig :-) Syns jeg ser han for meg i våt t-skjorte :-D Polarhundene kan du ikke klippe på sommeren, for pelsen og ulla er med på å beskytte mot sola også.. Så om du fjerner alt kan de rett og slett bli forbrent :-/ Det er faktisk nesten for varmt til han når vi går ettermiddagsturer nå, og da er det maks 15 grader ute enda.. :-/ Men vi tar han med over alt hvor det er mulighet for et bad da, da er han superhappy! :-)

skal på et møte halv 3, ta tog dit siden vi ikke har bil for tiden, etter møte hente bil jeg skal låne av svigers gruer meg sååå til å kjøre den bilen siden det er automat å jeg aldri har kjørt det.
så hente unger på sfo
så hjem å lage middag til mannen min kommer hjem
så er det å kjøre på jentungen sin første fotballkamp;)

så her skal det gå i ett i dag ;)

Back
Topp