Hva skal dere kjøpe til mai-gullet til jul?

Vi gir ham en enkel, men nyttig og søt gave i år. Har siklet på denne lampa siden jeg begynte å abonnere på "Foreldre og Barn":

Så tror jeg vi kommer til å kjøpe et ullsett til ham!

ORIGINAL: Smiley80

Kjøpte på impuls litt av julegaven til Oliver i dag, noe jeg egentlig aldri trodde jeg kom til å kjøpe og som jeg tidligere har sagt at er unødvendig når de er så små men.....
Klarte ikke å la være å kjøpe en kjempetøff Levi`s dongeribukse [:D] Kjøpte str 12mnd. Kan brettes opp så regner med at han kan begynne å bruke den på nyåret!

Så kult da! Har en samboer som KUN bruker 501. Nekter å gå med andre bukser. Og han vil slite dem ut selv (ikke kjøpe sånne trendy nye utslitte bukser. Det HATER han! Hehe! Litt sær? Neida, helt perfekt min kjære [;)]).
Sondre får seg nok Levi's etter hvert! Hihi!

Hu lille får så mye av besteforeldre og tanter, så vi venter til hun forstår noe av julegaver, men hu elste på snart 3 får togbane fra biltema[;)]

Jeg har kjøpt en liten leke til henne bare.
Hun kommer til å få så mye av andre og så har jeg ikke sånn kjempemasse penger.

Vi har bare kjøpt en sånn hardplast bok med knapper med sang, musikk og prat fra fisherprise til 169,- vi...
Storebror får Fisherprise roboten og noe pentøy han kan bruke i romjula...

Ellers har vi fått bestiser og oldiser til å kjøpe alt det andre de ønsker seg...[:D]

Vi har kjøpt BRIO sin hammerbenk. Hestra Baby Zip Primaloft (votter).
Vet vi får BRIO trillevogn og klosser. Akebrett og gåstol. Masse klær og leker. Så vi har bestemt oss for å ikke kjøpe så masse i år. Han skjønner jo ikke så masse i år likevel. Gavepapir, esker og bånd er jo mest interessant!

Skal kjøpe Besafe izi combi etter jul også. Så det får holde i massevis!
Brukt en formue på julegaver (i år igjen!! Jeg som skulle være så flink [:@]).. 

Back
Topp