Hva skal dere kjøpe til barna til jul?

6-åringen får kortstokk-blander fra enklere liv(er veldig glad å spille kort) fra meg og ei bok vi kan lese på sengen fra pappa.

Tulla som er åtte mnd til jul, får en gåbil av familien.

5åringen får vadebukse, en bok og flere andre småting han ønsker seg eller som passer til han :-)
Lillebror på 8mnd da får en slik gåvogn :-)

Har kjøpt stressless barnestoler. Med uttagbar fotskammel og kan lenne ryggen bak over. :) og lengre er eg ikke kommet. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jenta ønsker seg My little pony, Elsa dukken, prinsesse barbie, akebrett.

Minsten ønsker seg kaptein sabeltann skuta, lego, lekekjøkken og akebrett.

Så blir vel noe sånt. De får bestandig klær av besteforeldre og oldeforeldrene, så da får de litt leker hos oss :)

Minste på 2 år får lekekjøkken fra IKEA. Største er jeg heller usikker på..

Ullkle. Ho er 13 mnd:-) får nok meir enn nok leiker sjølv om me ikkje kjøper det:-)

4 åringen får pakkekalender av oss, ikke julegave på kvelden. Da er det nok annet uansett

Har tenkt å kjøpe gyngedyr som ho kan vokse med ho har prøvd å syntes det var skikkelig stas :) og frøkna er 9mnd :)

Gyngebamse(i stedet for hest) med seler :-) fra jollyroom. Han er 4,5 mnd på julaften :-)

5åringen får bilbane og Lego Chima.

3åringen får barbiebil med hest og hestehenger og Lego Friends

1åringen får en garasjesak fra Fisher Price.

Ingenting. Hun er 9 måneder

Begge to får ski til jul i år :) Jente på 4 år og gutt på 20 mnd

Storesøster 3 år:
Doktorkoffert med ymse i
Akebrett
Togsett
Brannbil

Det er det hun har ønsket seg.

Lillesøster 9 mnd:
Akebrett
Lekeklosser

Her er lille ca 7 uker til jul. Samboer mener ho må få gave... Blir nok bare en liten ting, får se om vi kommer på noe ho trenger :-)

Jeg mener familie ikke trenger kjøpe gave til ho i år når ho er så liten og ikke skjønner noen ting og di typisk just har kjøpt gave til ho når ho blei født.... Men ikke enige der :P

Back
Topp