Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sliter litt med hva jeg skal kalle min stefar.... han har vært i livet mitt i 18 år- men vi har ikke det beste forholdet i mine øyne- men han setter meg høyt visstnok. Han har sagt flere ganger at han gleder seg til jeg får barn (begge brødrene mine har), men at han da føler at det er litt mer hans barnebarn også! Han har sagt at han håper han kan få være bestefar til mine barn.
Jeg kjenner på mange ting i forhold til dette. Jeg sårer min pappa veldig ved at stefar får en tittel- flere i familien reagerer også sikkert negativt- jeg aner ikke hvordan jeg skal løse dette når det skal fortelles. Ser familien min sjelden da jeg bor langt vekke- så tenkte p fortelle det på juleaften da alle er samlet. Men inkluderer jeg stefar da i en tittel- så skuffer jeg pappa- inkluderer jeg ikke stefar- så blir han lei seg.
Jeg tenker at stefar skal få bestefartittelen- men aner ikke hvordan jeg skal unngå at noen blir såret. Tips?