Hva skal dere ikveld nyttårsaften?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Husker jeg var nygravid et år og vi skulle ha full fest.
jeg nippet et par mikroskopiske slurker champagne, ei venninne hadde med så var ikke lett å vri seg unna. Ellers mixet jeg 'drinker' på kjøkkenet mens ingen så på :)
Ingen oppdaget at jeg ikke drakk og var edru :)

Min bror kommer på pinnekjøttmiddag før han skal ut å feste :) jeg og mannen skal så bare slappe av og kose oss sammen, og håper at 1-åringen sover seg igjennom rakettene :)

Vi skal feire med naboen, men de vet det, så ikke no stress med å skjule at jeg ikke drikker. Vi pleier uansett aldri å drikke rundt sønnen vår, så utgjør ikke store forskjellen ;) Blir deilig middag med kalkun, så tidlig kvelden på meg og sønn :)

Vi skal på middag til svigers, også skal vi ha date night på kvelden hjemme bare oss to :) det blir kos!

Vi skal på fest - har kjøpt inn alkoholfri vin og helt over på en vanlig vinflaske.

Vært en del festligheter siste ukene, så begynner å bli god på dette ;)

tenker også å parkere bilen litt i nærheten, så vi slipper kald gåtur/taxi;)

Ikveld blir det kalkun middag med søsteren min og våre samboere :) hun er veldig på å drikke, men jeg skal skylde på at jeg kjører :) verken søsteren min eller samboeren har lappen så jeg må kjøre dem hjem igjen uansett, siden de skal ha med shaeferen sin som ikke er glad i raketter :)

Blir en rolig kveld hos mamma. Drikker ikke alkohol så er ikke noe problem i kveld :p satser på en tidlig kveld, har slitt veldig med å sovne de siste kveldene og klokka har blitt langt over to mens jeg vrir meg i senga :/

har slitt veldig med å sovne de siste kveldene og klokka har blitt langt over to mens jeg vrir meg i senga :/

Jeg óg! Ligger der og er så stuptrøtt at det verker i de rødsprengte øynene mine, men får jeg sove?? Neida!

Blir rolig kveld med barn og et vennepar, hadde Ikke tenkt å drikke uansett pga sønnen min.
Venneparet vet at vi venter så enda en grunn til å ikke drikke ;)

Med førstemann drakk jeg alkoholfri rødvin på nyttårsaften, var kun en uke lenger på vei på samme tidspunkt :)

Vi er på hyttetur med venner, er heldigvis en til som er gravid, så vi kan slå oss sammen;)

Så ekstremt trøtt som jeg er for tiden så blir det en tidlig kveld på meg. Blir overrasket om jeg klarer holde meg våken til fyrverkeriet Samboeren skal på jobb så jeg ser frem til en stille og rolig kveld. Er vanligvis veldig sosial men av en eller annen grunn frister ikke fulle folk og store folkemengder i dag ☺ Godt nytt år alle sammen!

Vi skal feire med vennegjengen vår. Men de som har invitert vet at vi er gravide, så jeg har sikret meg ang maten og sånn. Kjøpt alkoholfritt og helt på vanlig flaske :-)

Skulle egentlig på fest, og ba en kompis kjøpe en vinflaske til meg i går..Det var da før jeg testet i går kveld.. :happy093

Jeg blir hjemme i kveld, har sagt jeg har omgangssyke. Kunne sikkert ha dratt og sagt at jeg gikk på antibiotika da, men det pleier å bli veldig sent og jeg er trøtt og litt sliten om dagen. :)

Skulle egentlig på fest, og ba en kompis kjøpe en vinflaske til meg i går..Det var da før jeg testet i går kveld.. :happy093

Jeg blir hjemme i kveld, har sagt jeg har omgangssyke. Kunne sikkert ha dratt og sagt at jeg gikk på antibiotika da, men det pleier å bli veldig sent og jeg er trøtt og litt sliten om dagen. :)

Hørtes deilig ut med en rolig kveld :) Har en del festligheter foran meg i januar som jg vurderer å trekke meg fra - folk blir så mistenkelige hvis jeg ikke drikker, og orker ikke at folk skal grave etter info;) Å late som blir litt slitsomt i lengden - spesielt når folk kommer i fyllevrøvvel-modus;)

Å late som blir litt slitsomt i lengden - spesielt når folk kommer i fyllevrøvvel-modus;)

Ja, også er det laget småretter til forrett vet jeg, og da kommer sikkert spørsmålet "liker du ikke parmaskinke?" etctec.. og når man da i tillegg ikke drikker.. Så er det plutselig 12 stk som lukter lunta..heheh..

Skal på middag hos noen venner, blir vanskelig å skjule men har sagt at jeg må jobbe I morgen, så håper de går på den. Håper ikke kvalmen kommer bare:/

Back
Topp