mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Det lurer jeg på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har ganske mye på listen over ting jeg ikke har hatt bruk for, men siden jeg ikke har kvittet meg med tingene så er de her fortsatt
Solparasoll til vogn (sitter dårlig, så nå har jeg kjøpt solskjerm fra Tinkafu), vugge, babynest, sprinkelseng (men den funker utmerket som støvsamler og til oppbevaring), stellekommode (vi steller kun på gulv fordi sykt mange barn ramler ned av stellebordet), babybjörn bæresele (den skal brennes for fy søren den er vond), fleeceklær, våtservietter og en masse slike engangsprodukter.
Og enkelte typer klær. Kjoler, hettejakker osv
Ikke vi som kjøpte da, men fikk mange kjoler til eldste.
Altså kjoler er fint men veldig upraktisk til babyer. Fikk noen som var som en body med skjørt da, de ble mye brukt!
Også er t-shorter helt idiotisk på de små, alt sklir bare opp uansett.
Vi kjøpte kun de nødvendige tingene og brukte alt og kjøpte etter behov deretter.
Har ganske mye på listen over ting jeg ikke har hatt bruk for, men siden jeg ikke har kvittet meg med tingene så er de her fortsatt
Solparasoll til vogn (sitter dårlig, så nå har jeg kjøpt solskjerm fra Tinkafu), vugge, babynest, sprinkelseng (men den funker utmerket som støvsamler og til oppbevaring), stellekommode (vi steller kun på gulv fordi sykt mange barn ramler ned av stellebordet), babybjörn bæresele (den skal brennes for fy søren den er vond), fleeceklær, våtservietter og en masse slike engangsprodukter.
Og enkelte typer klær. Kjoler, hettejakker osv
Da er vi toDet lurer jeg på![]()
Babybjørn, ja. Stillingen barnet sitter/henger i er visst ikke bra for de små hoftene deres heller... kjøper ikke sånn igjen. Heller ikke babybjørn gyngestol til spedbarn
ellers, stor Emmaljunga-vogn med seng og stol. Den var for stor og tung å styre på med