Hva skal dere idag?

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Vi har nettopp stått opp og skal avgårde til bestevenninna mi og babyen hennes å kose oss der :)
 
Vi har nettopp stått opp og skal avgårde til bestevenninna mi og babyen hennes å kose oss der :)
Kos dere :)
Jeg skal ligge akkurat her jeg ligger nå, på sofaen, resten av dagen.
 
I dag skal jeg til legen, for å få fikset en henvisning til tidlig UL, og muligens forlenge sykemeldingen min, ser ganske mørkt på å skulle jobbe igjen på mandag.
 
Akkurat det jeg har gjort de siste to ukene, henge på sofaen og fly ned trappen til badet en gang iblant..
Ååå som jeg gleder meg til at dette gir seg...
 
Jeg har vært hos frisøren. Nå skal jeg ligge på sofaen til jeg må hente ungene, så er det fullt kjør resten av ettermiddagen, før jeg punkterer på sofaen etter at ungene er lagt :p
 
Barseltreff her igår, og barseltreff et stykke unna imorgen. Så idag skulle jeg få gjort mye hjemme. Har istedet ligget mye og spist mye sjokolade ;(
 
Sitter på jobb, såååå klar for ferie nå! I ettermiddag tror jeg at jeg tar turen i klatreveggen :)
 
Nå skal jeg straks få stesønnen til å gjøre lekser, må pushe og motivere en del. Så skal jeg ordne et par praktiske ting på nettet som jeg skulle gjort for lenge siden! Og kanskje gå meg en tur selv om det regner?
 
Back
Topp