Hva skal dere Idag?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Her blir det husarbeid og jødekake baking :D må alltid ha det til påske å det er jo såååå godt med hjemmelaga :D :D men om de varer til påske er en annen sak :p de er ekstremt populære her :D

Vi skulle vært på barselbesøk til ei venninne, men jeg er forkjøla og eldstejenta er slapp og har hodeverk.. Skulle også på kino med begge jentene, ei venninne og hennes barn, men nå blir det meg og lillesøster:-) skal se "Hjem" :-D

Vi skulle vært på barselbesøk til ei venninne, men jeg er forkjøla og eldstejenta er slapp og har hodeverk.. Skulle også på kino med begge jentene, ei venninne og hennes barn, men nå blir det meg og lillesøster:-) skal se "Hjem" :-D
Åååh den ser så gøy ut :D kos dere masse masse :D :D

Kjekt med baking da;)

Her har vi vært ute å lekt med bøtte og spade+ disset:D
Så var det sovetid på guttungen og da har jeg fått unna en hel del husarbeid. Brettet håndler og lagt på plass, satt på en vaskemaskin, vasket kjøkken og vasket bad i hovedetg:D Godt formen er god, haha.

Så kommer min søster og typen i dag. Skal hente de på flyplassen om en times tid. Så kjører vi rett derfra og til jobben min hvor jeg skal ha senvakt. Så får guttungen,gubben og besøket kose seg så lenge mens jeg tjener penger:P

Kjekt med baking da;)

Her har vi vært ute å lekt med bøtte og spade+ disset:D
Så var det sovetid på guttungen og da har jeg fått unna en hel del husarbeid. Brettet håndler og lagt på plass, satt på en vaskemaskin, vasket kjøkken og vasket bad i hovedetg:D Godt formen er god, haha.

Så kommer min søster og typen i dag. Skal hente de på flyplassen om en times tid. Så kjører vi rett derfra og til jobben min hvor jeg skal ha senvakt. Så får guttungen,gubben og besøket kose seg så lenge mens jeg tjener penger:P
Så effektiv du er da :D :D
Håper du får kose deg med besøket en annen dag da?
Skal de kansje være en stund? :)

Så effektiv du er da :D :D
Håper du får kose deg med besøket en annen dag da?
Skal de kansje være en stund? :)
Ja, er nødt til å være det her i huset. Når guttungen er våken får man ikke gjort mye husarbeid gitt:P
De reiser onsdag ettermiddag igjen, og jeg har fri man,tirs og ons:D

Gjort litt husarbeid, laget tidlig søndagsmiddag (finnbiff idag). Og nå skal jeg straks begynne å gjøre meg klar til aftenvakt :-)

Oh yeah. :) Så det blir bra. :D
Ting er litt på hode her pga. oppussing...men bare familie så det gjør ingenting:P De må ligge i den nyeste stua og blir sikkert vekket av at guttungen skal se nrksuper på morgenen:P
Hehehe men det er vell litt av sjarmen med å være tante det :p de kan heller sove resten av påsken hehe :p

Jeg har jobbhelg, så skal kose meg med aftenvakt :) Det er ulempen med helsevesenet, jeg syntes den helge- og helligdagsjobbingen er et evig slit :(

Her er det jo storm (altså en god del vind :p ) så blir vel en inne dag. Kjedelig nok.

Jada:D En vilter 17mnd gutt oppi senga:D
Hehe ja :D er jo ikke så ofte de får oppleve det :D ;) det kan bli uvant for meg å det :p minste her fyller 6 år rett rundt termin( to dager mellom) i følge den termin som legen satt på meg så er termin akkurat på hennes dag :)
Så er noen år siden jeg hadde så små :)

Hehe ja :D er jo ikke så ofte de får oppleve det :D ;) det kan bli uvant for meg å det :p minste her fyller 6 år rett rundt termin( to dager mellom) i følge den termin som legen satt på meg så er termin akkurat på hennes dag :)
Så er noen år siden jeg hadde så små :)
Nei, det er jaggu helt sant. De har ingen barn selv enda.
Ja, er noen år siden da . Gleder deg til babytiden igjen da:D?

Back
Topp