Hva skal dere idag?

Babyx7

Forumet er livet
Vi skal bare være hjemme og kose oss. [:D]
Nå har vi fått noe snø, så må nok ut med Madeleine på akebrett.

Skal noen av dere på salg imorgen?

Idag er det bare koz med hele familien! skal på koldtbor/restemat hos mamma,pappa,bestemor,brødrer og samboere. Deretter skal vi bowle hele gjengen...Gleder meg! [:D] ellers så er det vell bare å nyte de siste hellig-dager som er igjen før hverdagen begynner! klem

i dag blir det bare avslappning hjemme. muligens ut en liten tur for å trille Jonas.

er det ikke helligdag i morgen??
vel, hvis ikke så skal jeg så absolutt ut på salg[8D] har noen gavekort som bare ikke kan ligge[:D]

vi skal være hjemme å kose oss vi[:)]

ORIGINAL: Storm

i dag blir det bare avslappning hjemme. muligens ut en liten tur for å trille Jonas.

vel, hvis ikke så skal jeg så absolutt ut på salg[8D] har noen gavekort som bare ikke kan ligge[:D]

Nei, det er ikke helligdag imorgen [:D]

Vanlig dag i morgen [:)]

Vi skal bare kose oss inne i dag.. Se på tv og bare være sammen [:)]

ORIGINAL: nina

Nei, det er ikke helligdag imorgen [:D]

DA BLIR DET SALG OG SHOPPING I MORGEN[:D][:D] JUUHUUUU[8D]

Idag skal jeg rydde vekk julen.... Det skal bli deilig å slippe glitter og barnåler overalt. Etterpå skal jeg ut med ungene og nyte snøen som falt i fjor.... He he

I dag skal jeg bare være hjemme og slappe av, bare meg og samboer, nå er jeg lei alle menneskene, blir deilig å være litt for seg selv nå[:)]

Kanskje jeg orker rydde vekk julepynten og ta ut juletreet, det var hvertfall planen[:D]

Har begynt å rydde bort julepynten nå jeg, men det er så kjedelig så jeg finner stadig på unnskyldninger til å drive med andre ting..(stikke innom her og sånn.. [;)])

Back
Topp