Hva skal dere idag da? *Skravletråd*

Hekla85

Elsker forumet
Idag våknet jeg og var ikke kvalm! men det tok meg 2 minutt å bli det, hehe, bare opp av senga så var det gjort. Fant heldigvis et prett med stikkpiller idag som ikke er knukket, så la dem pent på toppen, så jeg finner dem igjen :)

Victoria er hos min fra, hun har vært hjemme hele uka med vannkopper og pappaen har måttet passe på hene her hjemme siden jeg har vært helt ELENDIG i formen denne uka. Så sendte sambo ut med noen venner igår, tror han satte pris på det :)

Så denne dagen dreier seg vel som normalt om bare å prøve å å i seg mat og drikke på et vis, kanskje jeg skal orke å gå ut en tur også?

Hvordan går det med dere da?

jeg sitter og ser mistrøstig på 4 forskjellige frokost-ting som alle er tatt en bit av. Dårlig idag ja. Det er fint vær og alle hundene er rastløse og vil ut, jeg og...men jeg orker ingenting. Slapp som en fiskebolle og vondt i bekkenet. håper det kommer seg utover dagen så hundene får seg en tur i skogen, det er ikke godt nok at jeg tar noen 10minuttersrunder i nabolaget for dagen, men det er det jeg har orket i det siste av aktivitet. Jeg var å så Snow White and the Huntsman i går og the huntsman svarte til forventningene *sikle* så siden jeg orket en hel film på kino i går kan jeg vel ikke forvente noe annet enn slapp dag idag :P

jeg sitter og ser mistrøstig på 4 forskjellige frokost-ting som alle er tatt en bit av. Dårlig idag ja. Det er fint vær og alle hundene er rastløse og vil ut, jeg og...men jeg orker ingenting. Slapp som en fiskebolle og vondt i bekkenet. håper det kommer seg utover dagen så hundene får seg en tur i skogen, det er ikke godt nok at jeg tar noen 10minuttersrunder i nabolaget for dagen, men det er det jeg har orket i det siste av aktivitet. Jeg var å så Snow White and the Huntsman i går og the huntsman svarte til forventningene *sikle* så siden jeg orket en hel film på kino i går kan jeg vel ikke forvente noe annet enn slapp dag idag :P

Her har jeg fått sovet ut heeelt alene! ( mann og barn er hos svigers). Er sliten etter gårsdagen ( utdrikkningslag), men skal kose meg med litt husarbeid, musikk, aletid og strikking! :) Har endelig funnet ut at sånne ingefær tyggetabletter funker greit mot kvalmen, så da skal jeg begynne å funke litt igjen! =)

I dag skal vi spise middag hos min mor :) Å de skal få vite nyheten :) Svigers fikk beskjeden i går :)

Her er det skikkelig slaraffenliv i dag! Samboeren er på sykkeltur, så det er meg og hunden alene hjemme. Sliter voldsomt med ryggsmerter, så sofaen er min gode venn i dag :) Må vel prøve å få vasket litt her etterhvert, det er hvertfall målet i dag! :)

Har vært en tur ute å sett på dyra med mini, selv om formen fortsatt er elendig. Nå sitter jeg og ser på at sambo vasker hus :)

Jeg har vært våken siden tidlig i dag morges med guttungen. Samboeren satt oppe og spilte til i 4 tida i natt og var jo sååå trøtt i dag da jeg prøvde å vekke han. Grrr... jeg var ikke videre fornøyd, men han har fått sove. Så håper jeg det er min tur til å få sove i morgen. :-P 

Idag har jeg hatt min times telefonsamtale med søstern min klokka tolv (høres ut som vi er gamle og grå som holder på sånn, men da er vi flinkere til å holde bedre kontakt) ute i sola, så begynte det å regne og tordne, så gikk inn. Fikk ideen å sette radio på kjøkkenet mens jeg ryddet der. GENIAL ide!! Har vært på kjøkkenet siden å ryddet og puslet i skaper. Hehe, nå sitter jeg på datan på kjøkkenet med samboer som spiser stinkende taco til frokost. Blir filmtitting i idag før full jobbeuke for oss begge fra i morgen av:) Koselig tråd!! Skjønner jeg er bortskjemt som er så frisk og rask!

Jo, i dag har jeg vært en skikkelig hagenisse! Gikk litt amok på plantesenteret, så i dag har følgende kommet i jorda: tre stykk rosebusker, tre stauder, en rhododendron, ett piltre og 12 nye sommerblomster. Nå har bekkenet sagt full stopp, så jeg havnet på sofaen mens gubben lager litt mat. :)

Så flink du er da! Det er herlig å ordne i hagen!! :) Godt du får hjelp på kjøkkenet da:)

Her har det gått i pakking og rydding og vasking, har hatt omvisning av huset for noen venner og gutten min kom hjem etter 3 ukers ferie hos faren- det var godt. Nå blir det snart middag, så vafelbesøk av mamma. Så blir det å få oss i seng, opp kl 4 i natt for det blir kypros i morra:) i går hadde vi besøk av svigerinna mi, som skal være med på tur, jeg var ute i kjøleskapet i smug og hentet meg klausthaler, men den er jo ikke lik på fargen som vanlig øl hehe. Ho spurte hva vi skulle handle på taxfreen? Øl eller vin? Så begynte sambo å smile, så spurte ho hva er det egentlig du drikker for noe nå? Sambo begynte å le og da begynte jeg også. Så kom det fra meg " nei faen æ klarer jo ikke å holde det skjult i ei uke, æ er gravid!! Ho så ut som et ? Før det gikk opp for ho hva jeg hadde sagt, så hoppa ho opp av sofaen YES YES YES!!! Begynte å grine og klemte hehe:) fantastisk reaksjon, måtte bare dele den;)

Er i veldig god form for tiden, jeg! Litt trøtt, men ikke i nærheten av så trøtt jeg var tidligere..
Igår var jeg ute på fottur i "fjellet" i over en time med veldig bratt terreng, og på kvelden var det middag, kortspilling også ble jeg med sambo og et vennepar ut på en lokal pub. Litt slitsomt å være med helt til stengetid (var sjåfør og edru selvsagt!), og ble litt kvalm og dårlig på slutten igår, men det var veldig gøy å være med å finne på morsomme ting allikevel :)

Idag har vi sovet og slappet av heeele dagen, er nemlig helt utslitt, og i ettermiddag skal vi muligens reise å se på en isbre, fra siden :)  Er nemlig på sommerferie (bilferie) med sambo, og vi besøker en gammel kompis av han, som han ikke har sett på over 6 år!

formen har vært stigende ut over dagen og etter en times lur nå er jeg ganske så tipp topp, så da  blir det TACO hos mine foreldre!!! åååå jeg har savnet taco! bare ikke orket å lage det :D

Jeg er også fin i formen, heldigvis! Noe sliten i kroppen etter utdrikningslag for ei venninne i går :D Men det har ikke hindra meg i å male tak og lister i et hus vi driver å pusser opp etter besteforeldrene mine! Og når jeg var ferdig med det gikk jeg ut i hagen å plukket med meg en del kirsebær som jeg har sikla på en liten stund! Så nå safter jeg kirsebær på gamlemåten akkurat slik som farmor gjorde :D Gleder meg til den er ferdig! Elsker hjemmelaget kirsebærsaft :D :D Ha en fin søndagskveld alle sammen :)

Så koselig å lese hva dere har brukt dagen til :) Håper dere alla har hatt en fin dag, så langt det lar seg gjøre for noen av oss. Og så flinke dere er som holder dere i aktivitet :)

Venter, venter og VENTER på at mannen min skal komme hjem fra sjøen. Han har vært på sjøen i maaaaange laaaange uker nå, og jeg er bare SÅ klar for at han skal komme hjem! Nygravid med to snupper på to og fire år er det kanskje ikke så vanskelig å tenke seg grunnen til denne lengselen ;)) jentene har ferie fra barnehagen også. Han kommer hjem på onsdag!

Men i dag har det vært oppholdsvær (hølja ned i går), så vi har vært ute og lekt, spist vafler til lunsj og vært på besøk hos ei venninne som har barn. En koselig dag!!

Her har pappaen og to kompiser gjort ferdig støpinga av støttemuren vår. vi skal bygge garasje og de støttemuren har hengt over oss nå lenge. gubben er dårlig i ledda sine så er grenser for hva han orker. men nå har vi i fire omganger fått det til! :)

Men jeg orker ikke en hel dag sammen med mini enda. så jeg og gullet dro til bestemor på hytta og plukket blåbær som skal bli til likør(skal gi bort til jul altså, jeg skal jo ikke ha det helt enda..), fant noen kantareller(slafs), og bare kosa oss i finværet på hytta. =)))

i dag har jeg vært hjemme. første dag som sykemeldt. og det var deilig å bare slappe av og høre på kroppen. jeg var veldig kvalm i dag og slet med å få matlyst, eller jeg ville spise, men jeg hadde jo ingenting som var godt..... !!! blæææææærk!

Back
Topp