Hva skal dere i påsken?

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Vi skal i 60årslag også ellers bare være hjemme, gå tur i skogen, grille pølser i hagen og kose oss:) Gleder meg til påskeeggjakt:happy::bunny
 
Vi skal gjøre noe med huset. Jeg foreslår fikse trapp, male barnerom eller møbler i stuen. Går se hva jeg får med mannen på.
Om været er bra skal vi ut på en av øyene i fjorden for å hjelpe til å klarlegge for utleiesesong. Kanskje en tur på hytta til svigers.
 
Vi pleier alltid dra til svigers i påsken, skikkelig familiepåske med fullt hus og masse slekt. Men det er fire timer med kjøring minst. Og mini her hater virkelig bilkjøring. Gråter /raser etter en fem min tur til butikken.. :( så i år vet jeg virkelig ikke. Men har jo lyst for de tre oldeforeldrene der har ikke sett han enda...
 
Vi skal gjøre noe med huset. Jeg foreslår fikse trapp, male barnerom eller møbler i stuen. Går se hva jeg får med mannen på.
Om været er bra skal vi ut på en av øyene i fjorden for å hjelpe til å klarlegge for utleiesesong. Kanskje en tur på hytta til svigers.

Godt mulig vi kommer til å male litt vi også. Har holdt på med oppussing lenge, men er jaggu meg straks i mål:) Barnerom gleder jeg meg til å ordne også, men minien samsover med meg og har planer om å amme å amme ei stund til. Å fra på hytta i påsken er hyggelig:)
 
Vi pleier alltid dra til svigers i påsken, skikkelig familiepåske med fullt hus og masse slekt. Men det er fire timer med kjøring minst. Og mini her hater virkelig bilkjøring. Gråter /raser etter en fem min tur til butikken.. :( så i år vet jeg virkelig ikke. Men har jo lyst for de tre oldeforeldrene der har ikke sett han enda...

Å dra på hytta i påsken, det hører som regel påsken til:) Veldig hyggelig:Heartred Men er jo kanskje ikke så lett når mini ikke liker å kjøre bil:sorry: Kanskje familien kan komme til dere i år?
 
Å dra på hytta i påsken, det hører som regel påsken til:) Veldig hyggelig:Heartred Men er jo kanskje ikke så lett når mini ikke liker å kjøre bil:sorry: Kanskje familien kan komme til dere i år?

Men hele slekta til mannen bor der oppe, og de oldeforeldrene er gamle og kan ikke dra så langt. De kom ikke i dåpen heller... Og så pleier mannens lillebror med fru og tre barn også og komme til svigers og de har fire timer kjøring andre retninga. Så vi får tenke litt. Er jo koselig med fullt hus men litt slitsomt å ha flere barn på rommet på natta med baby også...
 
Men hele slekta til mannen bor der oppe, og de oldeforeldrene er gamle og kan ikke dra så langt. De kom ikke i dåpen heller... Og så pleier mannens lillebror med fru og tre barn også og komme til svigers og de har fire timer kjøring andre retninga. Så vi får tenke litt. Er jo koselig med fullt hus men litt slitsomt å ha flere barn på rommet på natta med baby også...

Ser det da ikke blir så lett å finne en løsning:oops: Kanskje droppe det i år også gjøre det neste år igjen istedet? Eller ta fly om det går?
 
Vi har ingen store planer og det er så godt det :)

Håper vi har klart å fått frem utemøbler så vi kan nyte dagene ute på terrassen hvis det blir ordentlig påskevær :)
 
Vi skal ha dåp 21. April, så forberedelser til da vil vel prege mye av påska :shy: Men pappa kommer nedover, så vi må vel farte litt rundt til gamle kjente, gå litt tur og så videre. Egentlig skulle niesene til samboer også komme, men faren måtte jobbe :-( Vet de hadde gledet seg til å møte lillesnupp, og jeg gledet meg også, så det var trist at det ikke passet :(
 
Vi skal til Oslo. Der får vi låne leiligheten til svigers - sentralt :) det skal vi bare møte mange venner, familie og nyte Oslo. Andre halvdel av påska skal vi på hytta med hele gjengen til mannen. Gleder meg veldig!
 
Ja vi får tenke litt. Vurderer fly på meg og minsten om jeg finner billige billetter :)

Det er jo en god plan det, håper du finner noen billige billetter:happy:
 
Vi skal faktisk med alle 5 barna til svigers:D veldig spent på det:)
 
Her drar mini og jeg på hytta med mine foreldre og broren min, mens mannen skal jobbe hele påsken. Ulempen med turnusarbeid :(
 
Har ingen satte planer foreløpig, men regner med at vi skal en dagstur til svigerfamiliens hytte, eventuelt sove over én natt:) Ellers håper jeg på at min familie er gira på å få besøk eller å besøke oss. Vi har ikke hatt så mye kontakt den siste tiden, så det kjenner jeg litt på nå.
 
Back
Topp