Hva skal dere i påska?

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg skal jobbe i morgen så kommer frøkna hjem igjen på ettermiddagen etter å ha hvert på overnatting hos bestemoren. Onsdag og torsdag skal vi kose oss masse og så så håper jeg på fint vær så vi kan være ute. Om det blir dårlig vær blir det spill og film tenker jeg. Fredag reiser hu til faren og jeg skal jobbe ettermiddag fredag, lørdag og søndag. Så skal jeg nyte fri på mandag kjenner jeg.

Hva skal dere i påska? Har dere noe fast dere pleier å gjøre?

Tradisjon i min familie er å dra på hytta på skjærtorsdag. Første turen ut, med grilling og kos:)

Nå er jeg på "gårdsferie". Passer hestene til søstra mi mens hun og familien er på fjellet. Så nå koser jeg meg med strikketøy, piano og hester et par dager vekk fra gubben:D

Jobb imorgen, så går resten av påska til å forberede foreldresamtaler og sette på plass alt i ny leilighet vi flyttet inn i denne helgen :D slappe av og hente krefter resten, gleder meg til det! :)

Her blir det nok litt hytte med Svigers også er det påskemiddag hos mine på lørdag :) samboer jobber til ons :(

Heime fram til fredag, då blir det ein tur på hytta saman med svigers til søndag eller mandag! Blir deilig :) ski, kvikklunsj og sol!

Mannen jobber tom onsdag, så vi reiser til hytten på Voss da. Har med oss to fjortiser (bonusbarn+venninne), som skal være en overnatting. På torsdagen kommer det et vennepar av oss opp, de har en som er 2 uker eldre enn vår gutt (snart 2 år), og i tillegg er hun også gravid :) Så skal vi bare slappe av, spille spill, se påskekrimmen, være ute i snøen og spise masse god mat ❤️

Stort sett være hjemme:D Bortsett fra ett lite besøk til mamma fra torsdag-fredag.
Ellers blir det vel å kanksje besøke en venninne.

Til svigermor og overnatte fredag til mandag. De bor 1 1/2 time unna :) så blir det lammelår og pakkelek der på lørdag! Juhu!!

Det ser ut som om dere skal ha en fin påske alle sammen da :)

Karamella er hos faren sin hele påsken, så jeg og samboeren min skal en tur til Sverige (skåne) for å være med familien hans. Vi reiser i morgen alt for tidlig. Haha. Så i dag vasker jeg og rydder og pakker og er super husmor.

Her er gubben på jobb, så jeg og barna skal hjem til mine foreldre (2 timer unna)
Så har jeg fri helt til tirsdag, og det skal jammen bli godt! Har slitt med dårlig form pga en gjenstridig luftveisinfeksjon, så nå gleder jeg meg til å reise hjem til ho mor og slappe av! God påske alle sammen:-)

Her er gubben på jobb, så jeg og barna skal hjem til mine foreldre (2 timer unna)
Så har jeg fri helt til tirsdag, og det skal jammen bli godt! Har slitt med dårlig form pga en gjenstridig luftveisinfeksjon, så nå gleder jeg meg til å reise hjem til ho mor og slappe av! God påske alle sammen:-)

Du får ha riktig god bedring og så håper jeg dere får en fin påske hos dine foreldre :)

Back
Topp