Jeg blir hjemme med samboer. En liten date her hjemme på onsdag for å feire bursdagen min, der samboer (som faktisk har noe på et kjøkken å gjøre) skal lage middag. Jeg har bestilt kjøtt. Savner tilnærmet rått kjøtt og god vin, men kjøtt som er langtidskokt i en sous videmaskin og en flaske Lorina får duge.
Jeg elsker påsken, men det går mest på stille rolige dager, jeg får lest 2-3 bøker, sett krim på tv, og om det er sol, sitte i solveggen med et glass solo. Det har alltid vært et fett om det skjer i byen eller på fjellet, det viktigste er at det ikke må være stress og tvang!
Ønsker noen å se meg, vet de hvor jeg bor, men jeg orker å forholde meg til folk mindre og mindre for hver dag som går. Eneste er her på forumet.
Er selv født på en skjærtorsdag, så kanskje derfor mitt hellige forhold til påske?
Kom 3-4 uker før termin, mamma hadde kjøpt inn alt man kan tenke seg for å leve de neste 5 dagene innesperret i leiligheten, men rett over midnatt gikk vannet, og kl 9 om morgenen var jeg født. Ikke noe påskegodis uten meg nei!
Termin 22, hun kommer når hun kommer.