Hva skal dere i kveld?

Kjæresten er vekke på jobb og skal være det til sammen 4-5 uker, og to av de er gått, skulle gjort alt for å tilbrakt kvelden med han :-) og jeg har blitt invitert ut av venninner, men har takket nei i redsel før å avsløre meg når det gjelder graviditeten :-)

Se film og slumre på sofa'n... jeg gjør visst ikke annet om dagen. Sove sove sove :D

Er på jobb.. Lite å gjøre siden alle kidsa er enten på samvær, ute med venner eller på trening. Litt deilig å, for da er sofaen ledig og jeg leke litt på forumet :D

Er på hytta med sambo, mamma, pappa og lillesøs. God middag og dessert før jeg sovner på sofaen regner jeg med

Kjæresten er borte hele natta, og jeg er alene på gården! Å siden jeg er små redd for å være alene hjemme her ute på bondelandet skal jeg har overnatt besøk av ei venninne både filmer, spise masse mat og kose oss

Etter ungene er i seng blir det kjæreste tid med film, popcorn, snop og chips.. Jepp, Det er LØRDAG :D :D

Skal se Himmelblå, drikke saft og spise wasabinøtter...mens jeg fortsetter på evighetsprosjektet jeg strikker på... :) og sikkert legge meg 21.00 som i går :D

Back
Topp