Hva skal dere i helgen?

Nå skal eg besøke ei venninne også senere i dag skal vi på nabo fest, i morgen skal vi inn til byen og kjøpe gave til tvillingbroren til mannen min også på søndag skal vi som alltid gå tur også på kvelden skal vi feire mannen og tvillingbroen sin bursdag :-)

Jeg skal levere oppgave og starte med litt grønt. Har ambisjoner om å plante nye blomster med ungene. Ellers skal vi bare være ute om det er fint vær og formen er ok
Lykke til med oppg. Hva omhandler den?

Begge gutta skal sove hos besteforeldrene i natt, mannen skal ta seg noen øl med kompiser og jentene slapper av hjemme.
Lørdag skal vi på loppemarked + lunsj ute.
Søndag skal vi på lekeland.

Lykke til med oppg. Hva omhandler den?

Begge gutta skal sove hos besteforeldrene i natt, mannen skal ta seg noen øl med kompiser og jentene slapper av hjemme.
Lørdag skal vi på loppemarked + lunsj ute.
Søndag skal vi på lekeland.
Oppgaven min handler om inkluderingskompetanse ift mennesker med nedsatt funksjonsevne til å inkluderes i ordinært arbeidsliv. Veldig spennende tema :) Takk forresten! :D

Håper du finner noen fine lopper og koser deg på lunsj i helgen :)

Oppgaven min handler om inkluderingskompetanse ift mennesker med nedsatt funksjonsevne til å inkluderes i ordinært arbeidsliv. Veldig spennende tema :) Takk forresten! :D

Håper du finner noen fine lopper og koser deg på lunsj i helgen :)

Høres spennende ut! Hva studie:)?

Ja, pleier som regel alltid komme hjem med noe:D

I bursdag også på kino med guttungen (jungelboken ) :D

Prøve å få litt søvn ;)

Planen er å få ryddet litt, vært litt ute og få svømt :) og så oppkjøring til esc i kveld :)

Hadde egentlig tenkt å sove utpå før vi tenkte å kjøre oss en tur å lete geocacher, men nå viste det seg at mannen må på jobb, så da blir vi visst bare hjemme.

I går var jeg på fjelltur og middag med jobben etter jobb.
I dag skal jeg og mannen til et vennepar å spise middag og drikke litt vin
I morgen skal jeg og lillebror på teater :)

Shoppe litt småtteri idag, hvile meg på sofaen og se film ikveld. Også jobbe imorgen :)

Back
Topp