Hva skal dere i helgen?:-)

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Hvilke planer har dere for helgen?:-) Det blir nok en rolig helg for meg. Nesten alle jeg kjenner skal på ølfestival, men jeg er i dårlig form og må selvfølgelig holde meg unna ølet - så tror jeg holder meg hjemme. Ellers skal vi fortelle familien om knøttet på søndag, så det gleder jeg meg til :D

Har jobb helg :) så her blir det fult kjør å bare å glede seg til søndagen å komme inn i uke 12 :D

Blir rolig helg her også. Mannen jobber så blir bare avslapping på meg... Og forhåpentligvis litt husvask om formen tillater det :)

Har egentlig frihelg, men er så krise på jobben så jeg må jobbe ekstra. Men det er nå likegreit siden samboeren min reiste ut i Nordsjøen idag:happy:

Jobbhelg her også, med seinvakt begge dagene, den sitter litt langt inne gitt, men sånn ble det denne helga :p

Vi skal på Bondens marked, og i mårra skal snuppis og mannen vera med i reklameinnspilling.. :)

Egentlig jobbehelg, men er sykemeldt pga kvalmen som bestemte seg for å komme i uke 10, etter en antibiotikakur. Fikk beskjed av legen om å ta postafen, så det hjelper litt ihvertfall!

Idag skal jeg og mannen først i 1 års bursdag og så ut og feire 1 års bryllupsdag med middag på maaemo:-)

Back
Topp