Hva skal dere i dag da?

lillebilla75

Betatt av forumet
I dag skal jeg til fysio, for å bli knadd litt på igjen. 1.timen etter påske. Skal bli godt!!
Ellers har jeg ingen planer. Tar det med ro for det meste...[&:]

Dere andre da? Er jo litt nysgjerrig.....[:)]

Skal ikke mye jeg. Med nerve i klem fra ryggen og nedover hele beinet hopper jeg rundt her på krykker. Går egentlig ikke ut alene (litt vanskelig med 2 lange trapper ned til bakkeplan). Så jeg sitter vel mest foran TV eller BV og kanskje leser itt idag. Overskyet er det også, så det blir ingen soling på balkongen. [&o]
Skal på overtidskontroll i morgen tidlig og håper jo på å bli holdt igjen der og satt i gang...

Vet ikke om jeg teller jeg da, siden jeg ikke har kul på magen lenger :-)
Måtte bare innom å sjekke hvordan det står til her!

Tenkte meg på helsestasjonen for veiing av prinsessa mi i dag. Hun er nå 8 dager gammel og jeg er ikke fornøyd med spisinga hennes.
Men tar det egentlig helt med ro for hun skiter fælt -hele tiden så jeg regner med at hun får nok i seg selv om det ikke virker slik på meg!

tenkte eg skulle gå en litt lengre tur, så det kansje skjer noe. Mannen min er reist vekk på arbeid, så rekner med at gullet har tenkt til å komme da.[8D]

ORIGINAL: Rose 80

Vet ikke om jeg teller jeg da, siden jeg ikke har kul på magen lenger :-)
Måtte bare innom å sjekke hvordan det står til her!

Tenkte meg på helsestasjonen for veiing av prinsessa mi i dag. Hun er nå 8 dager gammel og jeg er ikke fornøyd med spisinga hennes.
Men tar det egentlig helt med ro for hun skiter fælt -hele tiden så jeg regner med at hun får nok i seg selv om det ikke virker slik på meg!

Til Rose 80:
Klart at du teller!! [:D] Hyggelig å høre hva dere som allerede har født driver med om dagen! Vi andre lengter jo oss nesten ihjel til vi er der hvor dere er nå [:)]

Du vet at mange av de som allerede har født har flyttet over til det forum som heter "født i april"?
Der snakker de sammen jo om alt de tenker på og lurer på i forhold til barseltiden som jo dere er i nå.
Bare et tips altså! Du er jo selvfølgelig hjertelig velkommen inn her når du enn ønsker, men kanskje det kan være mer givende for deg å snakke med dem som også har født og er i samme fase som du, med nyfødt baby og alt, mener jeg...[&:] Heldiggriser! [:D]

Nå har jeg vel liggi en ukes tid på sofan for jeg har vært så sliten og tung. Så i dag har jeg fått gjort litt i huset (deilig [:)]) skal lage middag tenkte jeg, noe jeg ikke har gjort på lenge. Take away er en fin ting.. hehe Ellers bare kose meg siden det er sol ute. Hadde jo ikke gjort noe om jeg føda heller da, men odsa der ser ikke godt ut..

Ha en fin dag alle sammen [:D]

Jeg prøver å få lest til eksamen som jeg skal ha den 22 mai., men det er ikke så lett.. Sitter bare å håper på at noe skal skje.. Har utrolig vondt i bekkenet og i dag, så orker ikke så mye aktivitet.. Blir vell tv titting, og internett tenker jeg.. Har vertfall ikke lyst å lage middag..! kjedelig,,

vi har vært på farten i hele dag, så nå skla vi slappe av resten av dagen!! [;)]

Back
Topp