Hva skal dere i dag da jenter

Frk.Hønemor

Elsker forumet
Her er det strålende vær, men jeg sitter inne[8D]  Jeg skal lage lasagne senere i dag, som jeg skal ta med over til naboen så skal vi sitte ute å spise der[:)] Så blir det kanskje en liten skytekonkurranse med luftpistol[:D][8D] Jeg taper nok rått men er morro alikevel[:D] 
Sambo har fått helt dilla på våpen. Han har gått på kurs så nå har han kjøpt seg to pistoler vi har i hus[&:] Jeg hater det, men de er jo innelåst i våpenskap da. Så har han en luftpistol og ett luftgevær som vi pleier å skyte litt med her hjemme på gøy[8D]..

Så deilig med strålende vær[:D] og høres veldig artig ut med skytekonkurranse. I dag skal vi på familiemiddag og bursdag. Men først skal huset vaskes her. Samboer og lillejenta er dratt til onkelen sin så får jeg styre selv[:D] Men har akkurat inntatt 5 brødskiver med syltetøy og brunost, for at kvalmen skulle forsvinne[:D] litt usunt, men sånn er det når man bare har lyst på noen ting. Men det jeg har mest lyst på er salami, men får bare holde meg unna deg selv om jeg spiste det i 3 mnd med snuppa[:D]
Håper dagen din blir bedre og at du koser deg masse sammen med mann og storjenta di. Må bare si her også at Noah var herlig, veldig fint bilde som var tegnet. Goklem til deg

Her er det også fiiiiiiiiiiiiiiinvær og varmt [:D] Fått vasket og hengt ut klær fra turen.

Ellers så prøver vi å finne ut hva vi skal spise i dag. Grilling blir det i morra.. njam

Blir helgehandel etter at minsten våkner, så må vi ned til brodern for å hente ørkenrottene som han har passet mens vi var borte.

I kveld blir det vel no filmglaning tenker jeg. Vet bare ikke hvilken film. Ikke så har jeg hele sesong 8 av 24 jeg kan starte å se på.. ligg å lure på datan her [;)]

Back
Topp