Hva skal dere ha til middagskos i kveld?:)

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: FruStina

kom med flere tips a, jeg og mannen er så matleie at det er ikke til å tro, og jeg blir kvalm hver gang jeg lager mat, og han kan ikke i dag, så ferdig på 1 - 2 - 3 mat, finnes det.....hakke lyst på take away en gang jeg [:'(]

start med å lage deg noe tørre kjeks. og drikk noe lunken drikke med lemon/sitron i. (hjelper med lunken drikke)
ha det med deg når du lager noe mat.
lag feks noe du virkelig har lyst på.
mikroovnen kan bli din bestevenn...
feks: toro sine velbekomme retter.. ;)

tuuuuuuuuuuuuuuusen takk for tipset !!!! Endte opp med kjøpe pizza til meg og thai food til kællen, men nå sitter jeg da her mega kvalm igjen.....off.....[:'(]

Først vært ute og spise med ei venninne. Og nå har jeg og gubben delt en take-away pizza[:)]

ORIGINAL: Looney

Først vært ute og spise med ei venninne. Og nå har jeg og gubben delt en take-away pizza[:)]

...og du er god og mett nå? [:D][:D]

ORIGINAL: Kristine79

ORIGINAL: Looney

...og du er god og mett nå? [:D][:D]

Begynner å bli.....klarer vel å true ned en pizzabit til før jeg kryper til køys[:D][:D] Spiste med venninna mi kl seks, før Postgirobygget konsert, og da er jeg seff sulten igjen kl 22[&:]

Har hatt besøk av en venninne, og vi har spist deilig taco[:D] Det ser ut til å bli en favoritt!!

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: Sunshine*

Jeg har fått tatt tablett i dag, så jeg håper at jeg skal klare å nyte middag i kveld [:)] Da blir det laks/ørret med krydder på, bakt i ovnen, med spaghetti og bernaise saus til. Kanskje litt grønnsaker også [;)]

Fikk du spist da? Fungerte pillene?

JAAAA [:D] Hehe.. det gikk sent da, hadde jo egentlig ikke noe mat i magen etter en uke uten å holde på noe. Så var kvalm mens jeg spiste, men så ga kvalmen seg mer etterpå. Så da klarte jeg å trykke ned litt smågodt også. Fantastisk følelse [:D]

Back
Topp