Hva skal dere ha til middagskos i kveld?:)

Silje1982

Forumet er livet
Har dere noen gode tips og eventuelt oppskrifter?:)

Vurderer tacograteng eller hva venninna mi kalte det:) Hørtes kjempe godt ut:) Bare så plagsomt at vi hadde taco i går så da kan det kanskje bli litt mye

I kveld skal vi grille hos et vennepar, men igår laget jeg meg fylte terteskjell- det er så godt! [:)]

I kveld skal vi ha hjemmelaga potetstappe gratinert med ost i ovnen, kyllingfilet, soppestuing og saus!
 I kveld-natt er det 7 år siden jeg klina med min mann for første gang, så dette skal feires![:)][:)]

Terrassebeis[X(]

Terrassen må beises ferdig før vi drar til Spania på mandag[&:]

[:D] Jeg skal ha jentekveld i dag og da skal jeg servere Taco pai :) er såå utrolig godt :) med en deilig salat til <3

kom med flere tips a, jeg og mannen er så matleie at det er ikke til å tro, og jeg blir kvalm hver gang jeg lager mat, og han kan ikke i dag, så ferdig på 1 - 2 - 3 mat, finnes det.....hakke lyst på take away en gang jeg [:'(]

ORIGINAL: FruStina

kom med flere tips a, jeg og mannen er så matleie at det er ikke til å tro, og jeg blir kvalm hver gang jeg lager mat, og han kan ikke i dag, så ferdig på 1 - 2 - 3 mat, finnes det.....hakke lyst på take away en gang jeg [:'(]

start med å lage deg noe tørre kjeks. og drikk noe lunken drikke med lemon/sitron i. (hjelper med lunken drikke)
ha det med deg når du lager noe mat.
lag feks noe du virkelig har lyst på.
mikroovnen kan bli din bestevenn...
feks: toro sine velbekomme retter.. ;)

Aaaner ikke hva vi skal ha til middag, men vet jeg fikk veldig lyst på hjemmelagde fløtegratinerte poteter...[8D]

Blir vel kanskje en biff i kveld da...Bare sambo kan spise roooolig og ikke i store biter...[:-] Så kan vi kanskje nyte maten for en gangsskyld...[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Aaaner ikke hva vi skal ha til middag, men vet jeg fikk veldig lyst på hjemmelagde fløtegratinerte poteter...[8D]

Blir vel kanskje en biff i kveld da...Bare sambo kan spise roooolig og ikke i store biter...[:-] Så kan vi kanskje nyte maten for en gangsskyld...[8D]

be han om å bli dannet for et måltid... [;)][;)][;)]

ORIGINAL: **3godegull**

Vi skal i selskap til svigermor...så aner ikke hva vi skal ha i dag [:D] Himla greit å slippe og lage middag iallefall[:D]

deilig då. :D

Trodde jeg skulle til mamma, men det ser dårlig ut...
Hmmm... lurer på om jeg får sambo til å lage pita pizza <3 Med pølse, kjøttdeig, bacon, ost og ananas!

Her skal det grilles, men ikke av meg:D kan ikke si annet enn at i dag takker jeg ja takk til alt jeg slipper å lage selv![:D]

biff og pommes her[:D]

mamma og pappa inviterte oss på taco i dag siden vi har vært så uheldige med alt mulig den siste tiden...

og jeg er bare glad for å kunne få slappe av nå [:)][:)][:)]

Jeg har fått tatt tablett i dag, så jeg håper at jeg skal klare å nyte middag i kveld [:)] Da blir det laks/ørret med krydder på, bakt i ovnen, med spaghetti og bernaise saus til. Kanskje litt grønnsaker også [;)]

her blir det ferdigpizza siden vi skal reise klokka tre inatt

ORIGINAL: Sunshine*

Jeg har fått tatt tablett i dag, så jeg håper at jeg skal klare å nyte middag i kveld [:)] Da blir det laks/ørret med krydder på, bakt i ovnen, med spaghetti og bernaise saus til. Kanskje litt grønnsaker også [;)]

Fikk du spist da? Fungerte pillene?

Det ble indrefilet, fløtegratinerte poteter, stekt sopp og mais. Mmm! [:)]

Big one ble det her i dag, for jeg er syk[X(]. Lyst på alt det dere spiser. 

Back
Topp