Hva skal dere ha til middag?

Ååh kanskje jeg kan få no tips her :D ellers blir det rester fra igår. Kylling gryte og risotto:)

Aner ikke hva det blir i dag. Sikkert noe lett :) nå er jeg på jobb så er det hjem og rydde å vaske litt for vi skal ha visning på huset kl 6 i kvell :o

Tror det blir noe thailandsk.

Idag blir det vårruller på kinaresturant med ei venninne :D Men på skolen idag så var middagstilbudet komle.. Har ALDRI likt det og syns lukta er fæl, men idag var det nesten så jeg slo ned hun som hadde kjøpt det, kun for og spise det selv :D Smakene forandrer seg gitt ;)

Skal på jobb i ettermiddag, men samvo og snuppa får fiskekaker, pastaskruer og brokkoli :)

Jeg fant nylig ut hvordan man løfter pasta til nye høyder :) Koker skruene i kylling eller kjøttbulljongvann! NAM NAM :D

Skal på jobb i ettermiddag, men samvo og snuppa får fiskekaker, pastaskruer og brokkoli :)

Jeg fant nylig ut hvordan man løfter pasta til nye høyder :) Koker skruene i kylling eller kjøttbulljongvann! NAM NAM :D
Smart! Takk for ideen :D

Spaghetti, karbonadedeig & min favoritt pastasaus m/ tomat & basilikum... Ikke akkurat fancy :P Men DIGG!

Tror det blir noe thailandsk.
Lager du fra bunnen av, elelr har du noen gode ferdig sauser du kan anbefale?

Selv fikk jeg helt sykt lyst på en skikkelig 80-talls klassiker i går. Løvbiff, pomefrites og bearnaisesaus. Måtte flire, har ikke spist det på maaaange år :D

Lager du fra bunnen av, elelr har du noen gode ferdig sauser du kan anbefale?

Selv fikk jeg helt sykt lyst på en skikkelig 80-talls klassiker i går. Løvbiff, pomefrites og bearnaisesaus. Måtte flire, har ikke spist det på maaaange år :D
Vi er litt over gjennomsnittet glad i thaimat så vi lager det meste fra bunnen. Om du er glad i curry(rød hot) anbefaler jeg thaisuppe på Trines matblogg. Veldig enkel og supergod!

Vi er litt over gjennomsnittet glad i thaimat så vi lager det meste fra bunnen. Om du er glad i curry(rød hot) anbefaler jeg thaisuppe på Trines matblogg. Veldig enkel og supergod!
Den har jeg også laget mange ganger. Kjempe god! :) elsker trines matblogg og de fleste av vår middager kommer derfra :)

Den er sinnsykt god!!! Åh, den må jeg lage igjen til uka :)

Spiste mye god mat i Thailand, men har ikke forsøkt å lage noe selv. Skal sjekke ut den suppa!

Back
Topp