Hva skal dere ha til middag? :)

Lolaa85

Blir kjent med forumet
I dag blir det hjemmelaget lasagne.
Gleder meg men er mye arbeid :) så verdt det :)

Taco faktisk :0 men største var litt fornærma da det ble biff istedenfor taco på lørdag.. Og siden jeg er hjemme i dag og ikke orker å dra til butikken tar jeg det vi har... Og det er karbonadekjøttdeig i kjøleskapet (og alltid tacopridukter i skuffa)
Så hun blir overrasket med taco på en vanlig onsdag :) (har ikke dårlig samvittighet da vi hadde fisk i går og skal ha det igjen i morgen)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Lapskaus fra igår idag ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blitt skikkelig forkjøla så gjorde det lettvint. Kjøpte en sånn form fra stabburet med pasta, brokkoli oh kylling i fløtesaus. Sto i ovnen i 40 min så var den ferdig. Faktisk veldig godt :-)

Pai med brokkoli, blomkål og bacon. Aldri laget det før, tok litt tid, men snaret ferdig :)

Vi hadde løvbiff med pommes frites og bernesaus(haha hvordan skrives dette ha, hehe) :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Sushi :)

Hadde laks med Spagetti, grønnsaker og ostesaus

Har vore på komla sjå mamma i dag :) i mårå blir d nok ostesnitzel å fløytepoteter..

Her ble det forssen pizza...... (skammer meg), orket ikke lage annet! gleder meg veeeldig til at det nærmer seg jul enda mer! har så fryktelig lyst på Gildes medisterkaker!!! tror jeg må hamstre å ha i fryseren slik at jeg har til hele neste år! :p

Mannen lagde pannekaker :D I morgen blir det laks.. Er sulten hele tiden, så jeg gleder meg allerede til middag i morgen.. Haha :rolleyes:

Back
Topp