Hva skal dere ha til middag i dag?

Idag blir det hjemmelaga potetstappe, stekt kjøttpølse og karbonader, grønnsaker og saus.
 
Elsker tråden her! Så mye digg inspo. Her har typen kjøpt inn en form for kyllingvinger... får vel spise det da haha! Frister mye mer med ris og bernaise skal jeg være ærlig, eller ris og kyllingsaus!!
 
Ble visst pølse med brød.
 
I dag blir det tikk-takk (som 4-åringen sier..)
Eller tikka masala da, med kyllingkjøttdeig for å gjøre det enkelt.
 
Idag blir det pannekaker med bacon inntil ☺️
 
Her ble det løvstek, pommes frites, grønnsaker og bearnaisesaus :happy:. Orket ikke noe annet, spørs om middagen i morgen blir like enkel også :facepalm::hilarious:
 
I dag ble det Toro moussaka:rolleyes: utrolig greit med noe lettvint når formen ikke er på topp.
 
Brødskive. Orker ikke middag for tiden...
 
Her ble det taco, jeg elsker taco men den smakte ikke så godt i dag :shifty: :sick009

jeg elsker egentlig taco! Hadde det vær fredag, men etter jeg ble gravid så takler jeg ikke hvitløk. Så når resten av gjengen koser seg med taco så kan jeg kose meg med fisk eller noe de ikke er så gira på. Vinn-vinn
 
Torsk og sei i ovnen med diverse grønnsaker og pasta til ble det i dag :) I morgen blir det lakseform
 
I dag ble det komle, kålrabistappe og pølse. Hatt lyst på komle en stund, og det var digg! ♥️
 
Back
Topp