Hva skal dere ha til middag i dag ?

JuniSpire

Glad i forumet
Matlei.com!

Svigers er her å.. og de digger ikke taco... så noe annet lettvint ? Går som oftest i taco eller pizza her på fredager.. men orker ikke lager pizzadeig tror jeg heller...
 
Hva med en enkel salat?

Kjøp ferdigvasket spinat eller annen type, ha i alt godt. Agurk, avokado, tomat, paprika, granateple, grønne epler, rødløk etc. Ha i stekt kylling eller laks i biter. Server med hvitløksbrød og en dressing. Et sånn fetaglass er jo supert, men siden vi ikke skal spise det er jo en hjemmelaget rømmesressing vel så godt til.

Enkelt og kjapt, og en god avveksling fra taco og pizza :)
 
Hva med en enkel salat?

Kjøp ferdigvasket spinat eller annen type, ha i alt godt. Agurk, avokado, tomat, paprika, granateple, grønne epler, rødløk etc. Ha i stekt kylling eller laks i biter. Server med hvitløksbrød og en dressing. Et sånn fetaglass er jo supert, men siden vi ikke skal spise det er jo en hjemmelaget rømmesressing vel så godt til.

Enkelt og kjapt, og en god avveksling fra taco og pizza :)
Jeg er sååå dårlig på salat...gesk salat er det eneste jeg kan spise sånn.. ellers er jeg sånn som har grønnsaker som tilbehør til maten... og sjelden salat... iallefall unngår jeg det meste av det som faktisk er salat... salaten til lasangen i går besto av : grønne epler..tomater.. paprika..sukkererter..redikker..agurk..oliven og hvitløkskrutonger ;) Og jeg kan lage grilla kyllingfilet på en salat av ruccola, fetaos, tomat, rødløk, oliven og agurk.. med masse aioli eller tatziki.. men er dårlig på salat altså.. og det frister ikke så veldig nå heller ;)
 
Taaaco!! ;D ingen fredag uten taco! Aaah, med bønnespirer, avocado og feta OG revet ost ;) haha ååå, jeg bare elsker fredager!!
 
Her skal vi ha lettsaltet torsk, poter, gulrøtter og hvit saus:) må nesten ha skikkelig middag med guttungen først. Og er jeg heldig vil mannen hente litt utemat til oss senere i kveld når minstemannn er i seng;)
 
Back
Topp