Hva skal dere ha som sovevogn i barnehagen?

Får vogna som JEG brukte fra mamma. Den er vel ca 30 år gammel og har svær bagdel til å sove i. Duger fint til sovings i barnehagen.
Vil heller ikke bruke vår vog til sovevogn. Har hørt at de behandles nokså røft i b.hagen...

Skal nok bruke mondialen, men hun skal gå i barnehage som ligger 30 meter fra huset vårt, så jeg bare triller henne ned hver dag, og triller hjem igjen. Er liksom ikke vits med to vogner da.

Storebrors TFK-vogn - tre år gammel, rusten og sliten, men fungerer kjempefint som sovevogn.
Tips: Kjøpt en billig, brukt vogn på Finn?

Vi slipper å ha med vogn selv for barnehagen har kjøpt inn vogner til dette. Må bare ha med pose/dyne osv... Deilig å slippe å kjøpe en vogn til... [:)]

Me ska bruge emmaljungaen i barnehagen. eg jobbe i barnehage sjøl, og kan ikkje akkurat sei at eg kjenne mg igjen i at vognene blir behandla dårlig. Dr eg jobbe har me et skur så vognene kan stå i om foreldrene ikkje ønske å ta de me hjem kver dag.

Me har kjøpt ein mountain buggy t hjemmebruk [:)]

Jeg bruker den vogna vi bruker her hjemme.. litt slitsomt å må dra den med seg hjem når det er helg, menmen :p

Vi kommer til å kjøpe en billig en på finn.no[:D]

Har fått høre at de ikke behandles så pent i barnehagen, så var ikke aktuelt å sende med hans nye vogn igrunn [&:]
Derfor kjøpte vi en billig på finn bare [:)]

Tenkte jeg skulle høre med barnehagen om de anbefaler at hun har en egen barnehagevogn. Og hvis de mener hun bør ha det, så kjøper jeg vel noe gammelt rask tenker jeg.

Jeg kjøpte en simo for 250 kroner på fretex.

Vi skal ikke ha sovevogn i barnehagen, hun skal sove inne. I barnehagen (i hvert fall der storesøster går, og vi håper lillesøster også får plass), kan vi velge om vi vil at de skal sove ute i vogn (da med egne vogner, som oppbevares i gangen inne i barnehagen, som da blir litt herjet på, men ikke så voldsomt mye i hvert fall) eller de kan sove inne i sprinkelsenger eller for de største på gulvet. Så da velger vi for henne i likhet med storesøster å sove inne. De har vært nesten helt umulig å få til å sove i vogn, men sover godt i seng, så da hadde det vel blitt uten soving hele dagen, og det går virkelig ikke.

eg har carena easy, føle liksom kje det e den besta vognå, men kan jo legga ryggen heilt ner. Kjøpte carena easyen for me ska reisa te syden i april, å for det e greit å ha na i liggande i bilen, tilfelle me ska noe. Så då komme eg nokk te å bruka den ja ! [;)]

Back
Topp