Hva skal dere ha på dere selv...

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
På jul og nyttårsaften, eventuelle julebord og familiesammenkomster???
Det lurer jeg på da... legg gjerne v link til det dere har evnt vil/har planer om å kjøpe eller bilder... alltid gøy med bilder.
 
Hehe har ikke noen planer enda :p mulig jeg bruker noe av det jeg har liggende :)
 
Oh, nå spør du godt:p
Jeg vet ikke helt enda. Jeg har lyst på noe nytt, sikler på en gullkjole blant annet. Samtidig har jeg jo mye liggende. Har en rød kjole jeg kommer til å bruke ved en anledning iallefall.

Skal legge ut bilder underveis:p;)
 
Har mange kjoler... elsker kjoler... men er nok ikke så mange som passer rundt juletider!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om lillePilten ♡ ☆
 
Har mange kjoler... elsker kjoler... men er nok ikke så mange som passer rundt juletider!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om lillePilten ♡ ☆

Nei;) Hehe. <3

Hvordan liker du kjolene da? Fotsid? Korte? Trange? Masse farger?
 
Elsker 50 - talls kjoler bla... har flere i skape men kommer neppe inn i dem til jul. Gla i farger...bla rød, turkis farger, grønn, lilla, sjøgrønn, coral og klare blåfarger. Liker ikke ROSA el svart og ikke altfor mye rotete mønstre.
Jeg er ikke så høy så fotside blir ofte for langt... liker meg vel best rundt knehøyde... og går aldri i mini.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om lillePilten ♡ ☆
 
Last edited:
Åh, gurimalla, dette har jeg ikke ofre en tanke enda...men jeg har vel et ønske om å komme inn i noe av de som var for trangt i fjor. Har en kjempefin kjole som jeg bare har brukt en gang. Er så innmari glad i den, så det er virkelig et mål for meg å få den på igjen. Vet ikke om det blir til jul, men håper før påske i alle fall!
 
Åh, gurimalla, dette har jeg ikke ofre en tanke enda...men jeg har vel et ønske om å komme inn i noe av de som var for trangt i fjor. Har en kjempefin kjole som jeg bare har brukt en gang. Er så innmari glad i den, så det er virkelig et mål for meg å få den på igjen. Vet ikke om det blir til jul, men håper før påske i alle fall!

Hvordan ser den ut da:D?
 
Hehe, ja, den høres jo ikke så spennende ut, for den er sort og kort, men den har bare så sykt fin passform og nydelige strukturer i stoffet:)
 
Hehe, ja, den høres jo ikke så spennende ut, for den er sort og kort, men den har bare så sykt fin passform og nydelige strukturer i stoffet:)
Bilde?

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
 
Hehe, ja, den høres jo ikke så spennende ut, for den er sort og kort, men den har bare så sykt fin passform og nydelige strukturer i stoffet:)

Det enkle er ofte det beste;) Og sort blir aldri feil:)
 
Det enkle er ofte det beste;) Og sort blir aldri feil:)
Sant nok... sort blir stort sett aldri feil...men har liksom ikke orka sort etter at først pappa for og så Munin. Må ha farger, eller hvertfall noe. Ble røde blondekjoler på meg og snuppa i år til jul.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -
 
Sant nok... sort blir stort sett aldri feil...men har liksom ikke orka sort etter at først pappa for og så Munin. Må ha farger, eller hvertfall noe. Ble røde blondekjoler på meg og snuppa i år til jul.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Det skjønner jeg godt.
På julebordet til mannen gikk jeg for en fotsid glitterkjole i gull;)
 
hmprod
S0000007185667_F_W30_20140827120913.png
 
Jeg aaaaner ikke :(
Tskjorte og joggebukse hadde passet formen best tenker jeg,
men det går jo ikke..
Kommer SÅ til å bli "busta" på at jeg er gravid igjen, om jeg blir like kvalm som med Olivia og i tillegg ikke rører noe av julegodtet (pga diabetesen)..

Blir vel noe strechy tights og lang tunika-ish greier mest sannsynlig, tror jeg har en ok pynta en i gullfarge..
 
Back
Topp