Hva skal dere ha på dere på julebord i år?

Aner ikke

Det er på fredag. Rett etter jobb. Ikke høy party-terkel.

Tar sikkert de svarte pensjonene, de som er gode. Dersom den crazy julekjolen fra wish kommer i tide så blir det den, men trolig blir den liggende til neste år også blir det bare en enkel kjole jeg har fra før. Den blå med lommer er jo prakrisk, selv om den forside svarte og hvite er mer tilgivende for former.

Jeg skal jobbe slik at mine ansatte kan ta seg en fest og sove lenge dagen etterpå :D så skal jeg på kjempefest i Stockholm en helg i januar, vet ikke hva jeg skal ha på meg enda. Første kvelden er det temakveld, andre kvelden er det finere kjole.

Jeg hadde på meg inntilsittende, halvlangt, sort skjørt. Og en burgunder bluse med lange tynne ermer. Hadde sorte pumps til :)

Koseteppe! Blir ikke med i år for formen er ikke der, så det blir å sitte med hevede ben under koseteppe og ruge foran tvn :p

Hadde jeg gått hadde det sikkert blitt koseteppe da også, kjørt togastil. Mye som kniper i størrelsen nå og det blir ikke aktuelt med noe nytt på slutten :)

Kjørte ny kjole, fra Match. Sorte strømper og sorte pumps (endte uten sko utpå kvelden som vanlig). Hadde valgt Jumpsuit om jeg hadde hatt figur til det :p

Vedlegg

• 7240930_cab-vavite-w19-front_47003_cornelia-kjole-cab.jpg
    7240930_cab-vavite-w19-front_47003_cornelia-kjole-cab.jpg
    17,8 KB · Visninger: 8
Skal ikke på julebord:hilarious:

Mest sannsynlig blir det svart kjole og pumps.
Men har litt lyst på en buksedress, men vet ikke om jeg tar meg råd til mere til meg selv nå før jul

Endte opp med en kjole som hang i skapet - svart skjørt og mørkeblå overdel og svarte pumps

Back
Topp